Ta bort

vittjärv

Ny medlem
Ta bort
Skapade den här tråden helt i onödan, då jag vid tillfället misslyckades med att söka rätt på den rätta tråden. Den här tråden fyller ingen som helst funktion och får för min del gärna tas bort.
 
Senast redigerad av en moderator:
Ta bort
file=83550


En 2006:a, sista året som loggan såg vettig ut. Har fått ett par 180 mm-vevar sen bilden togs.
 
Ta bort
Kupa skrev:
-------------------------------------------------------
> En 2006:a, sista året som loggan såg vettig ut.

Va, den där loggan är ju skitful? Vittjärv har ju hajat det här; två fina exemplar av nya snygga loggan!

Däremot är loggan på dina hjul jävligt snygg.
 
Ta bort
Canyon F10 Ultimate 2006
col_d_izoard2.jpg ht=453

På toppen av Col d'Izoard sommaren 2007

Gammal bild, men cykeln är sig nära nog lik. Bara flaskställen är bytta, till ett par Edge som funkar bättre än Tune-flaskställen.

/Leo
 
Ta bort
ST skrev:
-------------------------------------------------------
> Här e mitt bidrag. Ultimate CF Dura-Ace 2009 med
> Zipp 303.
>
>
>
> /Staffan


Den var rackarns läcker. Grattis.
 
Ta bort
-07:a uttagen i år -09. Roadlite 4.0 med Ultegra och Ksyrium Equipe. (Jag har bytt sadelväska!)
 

Bilagor

  • canyon.jpg
    canyon.jpg
    65.1 KB · Besök: 61
Senast redigerad av en moderator:
Ta bort
Engström skrev:
-------------------------------------------------------
> Humpf,
> http://happymtb.org/forum/read.php/1/748581/
> Merge!

Beklagar, gjorde en dålig sökning efter en redan existerande tråd innan jag startade tråden. Det var inga problem att hitta den när jag försökte igen. Detta beror bara på min egen klantighet vid söktillfället. Naturligtvis ska den här tråden tas bort eller läggas in i den riktiga tråden.
 
Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Topp