Ta tag i ditt liv!!!!!!!!??

Värt att tänka på, också, är att att killen väljer sina utmaningar då han är redo för dem..
Många får lov att bara acceptera det utgångsläge som ges dem. Oavsett dagsform. Saknar man ansvar för andra än sig själv, är det knappast ngn. större bedrift att cykla?
Gammelfarmor hade två barnbarn på kärringhojen, när hon cyklade från Bygdsiljum till Umeå över dan, och sedan tillbaka. Bara för att ngn. behövde lite hjälp. Då var det grusväg.

Men det är ju kul att han är så nöjd med sig själv! Prata för sig kan han säkert..

Edit: Väldigt många själv blev det.

Senast redigerad av en moderator:
Jag vet inte...

För mycket folk som bara förverkligar sig själva och sitter och är malliga över det. Som Britt Ekland (som var på TV nyss); jag slår vad om att hon sitter och onanera framför bilder på sig själv. Hon bara berättar om SITT fantastiska liv om hu HON har lyckats och bra hon är själv.

Fram för Brakastruten gamelfarmor som gör något bra för någon annan och inte bara tänker på sig själv.

Brakastruten skrev:
-------------------------------------------------------
> Var det nå snö i "snösäkra Bygdsiljum",
> Jojje?
> Jo, det var krut i farmor Ida! Inte många som
> levde upp till hennes krav.
Finns bara snö i Hemavan/tärnaby senast jag kollade (igår) tyvärr :/

ON topic: Det där med långturer är skitkul. Jag körde en förförra sommaren, på 50+ mil, som gjorde min sommar det året i alla fall. Kul med alla förberedelser, svintråkigt med motvind, grymt i övrigt. Om någon har en vecka över på sommaren, testa att bara dra ut och hojja!

Jag cyklade mellan Gbg och Askersund i somras. 345km på två dagar. Det var bland det tuffaste jag gjort. Målet var Uppsala, men jag hade felbedömt nån sträcka och fick lite småstrul längst vägen. Men ändå är jag så stolt att jag spricker.

Sam: Ja, troligtvis blev något fel om du hamnade i Askersund istället för Uppsala.
Du körde kanske fel vid Skara Domkyrka.

Det var bra kört för jag hade inte ens orkat köra Vättern rundan som bara är 305 km.

Brakastruten skrev:
-------------------------------------------------------
> Var det nå snö i "snösäkra Bygdsiljum",
> Jojje?

Jo, lite vitt var det men inga mängder. Röda nedfarten ska visst vara öppen i backen.

/Johan

Ingen ska ta ifrån mig rätten att tycka det är skit att cykla ibland. Det är ju för fan downperioderna
som gör att det nästa gång är hur kul som helst. Är lite trött på dessa flåshurtiga människor som hela
tiden ska föreläsa och ha receptet på hur du ska bli en bättre människa.

Jag hojade från flottsund och halvvägs till Lunsentorpet med sadeln i botten idag. Det är vad jag kallar prestation. Marseille - Sverige, Bah!

Okej, det var ju ganska snabbt cyklat. Kul. Han kanske hamnar i Guinness rekordbok. Bredvid bilden på världens fetaste katt.

white-fat-cat.jpg ht=519

Jag tänker ta tag i mitt liv. Nästa år tänker jag festa mycket i Stockholm, London, Spanien, Berlin och Oslo, och inte bara i Göteborg.

Tillbaka
Topp