Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
GoranS sa:Någon som ska köra imorgon eller avverkade alla Stockholmsrandonneurer sin 20-milare vid förra helgens välbesökta tillställning?
Havoc 5 sa:Jag kör!
Bengt-re sa:Havoc 5 sa:Jag kör!
Lycka till tuffing! Vilken cykel blir det?
Det finns en länk, men den är svår att hitta! :-)GoranS sa:Bra! Då borde man kunna hitta något lämpligt sällskap tycker jag.
Sen en fråga: finns det någon länk från huvudsidan till sidan med anmälningläget?
Havoc 5 sa:Bengt-re sa:Havoc 5 sa:Jag kör!
Lycka till tuffing! Vilken cykel blir det?
Haha, en som förhoppningsvis inte gnisslar.
Åkte runt o retade mej på ”någons” hoj som gnisslade förra helgen, tyvärr visade det sej vara min egen.
Har fan inte lyckats lokalisera oljudet ännu. =)
Synd att du är hostig.
Ah, tack! Slarvläste uppenbarligen.se92923 sa:Det finns en länk, men den är svår att hitta! :-)GoranS sa:Bra! Då borde man kunna hitta något lämpligt sällskap tycker jag.
Sen en fråga: finns det någon länk från huvudsidan till sidan med anmälningläget?
Här är en länk till länken: http://stockholm.randonneurs.se/wp/anmalan-till-lopp/
2,6 grader på termometern nu och mindre än timmen till avfärd hemifrån. Tror inte att jag kommer att njuta av värmen inledningsvis.NLC sa:
Kan också upplysa om att det var en del dragvilliga i den främre gruppen. Gjorde slarvsylta av mina kycklingben.bigmollo sa:Jag vet inte om någon annan märkte det, men det blåste en del idag..
Tack alla i min grupp för ett härligt blåsjobb.
Uppenbarligen fanns det dock åtminstone en person som gillade temperaturen. Mötte en kille i kort-kort i Djursholm på vägen till starten. Cykeldatortermometern sa +0,8 grader! Hade själv fyra lager på överkroppen då (långärmad undertröja, kortärmad undertröja, yllecykeltröja och väst)!GoranS sa:2,6 grader på termometern nu och mindre än timmen till avfärd hemifrån. Tror inte att jag kommer att njuta av värmen inledningsvis.NLC sa:
bigmollo sa:Nu har jag bloggat lite om vår runda.
https://www.bicycling.se/blogs/johanmolleborn/tabys-20-milare-dodskantvind-med-dodsmotvind.htm
På min egen solskensrunda mötte jag ett gäng om femtalet långcyklare strax norr om Alsike (inte kyrkan), där de borde ha varit kring Krusenberg istället.Bengt-re sa:Ingen felnavigeting?
Ja, naturligtvis. Annars hade jag förstås inte skrivit om det i den här tråden.GoranS sa:Danmark och Alsike är inte på rutten. Säker på att de körde Täbys 20-milare?
bigmollo sa:Tack för härlig berättelse Göran!
Det skulle ju kunnat vara spekulation baserat på utseende/klädsel och vilka randonnégästabud det bjöds på i detta land denna dag.Cyklot B sa:Ja, naturligtvis. Annars hade jag förstås inte skrivit om det i den här tråden.GoranS sa:Danmark och Alsike är inte på rutten. Säker på att de körde Täbys 20-milare?
Det var Daniel och Daniel med en handfull följeslagare som tog vägen över Danmark och Alsike.
Dante?! Har varit vid hans grav i Ravenna. På något sätt misstänker jag dock att detta är en annan Dante, så svaret är nog nej oavsett om det gäller en svunnen tid med mindre kroppsomfång eller färre gråa hår.Hasse#7 sa:bigmollo sa:Tack för härlig berättelse Göran!
Jag gillar din story också. Alltid lite skruvade och smågalna. Jag undrar om du läste ungdomsböckerna om Dante som lite..., ung menar jag.
Börjar väl snart framstå som jag anstränger mig för att misstolka det du skriver. Är dock absolut inte fallet utan det är nog snarast bara att jag inte läser ordentligt. Får skärpa mig.Hasse#7 sa:Minst andra gången jag lyckas missa målet idag. Den här gången menade jag bigmollos berättarteknik som påminner Bengt Linders berättelser om Dante och Tvärsan. Wahlströms förlag, gröna pärmryggar, exempelvis för Biggles, Tvillingdeckarna och Tre deckare mm.
GoranS sa:Börjar väl snart framstå som jag anstränger mig för att misstolka det du skriver. Är dock absolut inte fallet utan det är nog snarast bara att jag inte läser ordentligt. Får skärpa mig.Hasse#7 sa:Minst andra gången jag lyckas missa målet idag. Den här gången menade jag bigmollos berättarteknik som påminner Bengt Linders berättelser om Dante och Tvärsan. Wahlströms förlag, gröna pärmryggar, exempelvis för Biggles, Tvillingdeckarna och Tre deckare mm.
Gillar fö också bigmollos berättarstil. Man sitter alltid med igenkännande leende på läpparna och emellanåt kommer något gapskratt.