Tatuering?

Tatuering?
TattooZone tror jag den heter, på folkkungagatan i backen ner mot vikingfärjan. Har en riktigt skarp därifrån som fortfarande snart 10 år senare ser snudd på ny ut. Dom har vunnit så mycket priser att troféerna knappt får plats i butiken, haha. Men överlag är intrycker seriöst och kvalitén verkar ganska jämn där. SwahiliBob på söder tycker jag annars har en riktigt imponerande portfolio, tänkte själv unna mig nästa injektion där.

Sen beror det ju förstås på vilken stil man söker. Olika tatuerare är bra på olika stilar.

Tatuering?
Circle Tattoo i Sundbyberg är mycket bra och seriösa. De flesta har bakgrunder inom grafisk design eller är gamla graffitimålare vilket gör att de kan annat än bara tribaler.

Tatuering?
Focus skrev:
-------------------------------------------------------
> Cykelhustrun önskar sig en tatuering i present!
> Var i Sttockholm hittar man en bra, seriös
> tatuerare?

Vad tycker din vanliga hustru om detta?

Tatuering?
kalis skrev:
> Annars D.I.Y, det finns säkert många tips &
> ful-meck här på Happy ;-)

Chainring tattos har väl alla haft nångång?

Tatuering?
bollen skrev:
>mia och doc i aspudden

Mia och Doc är sedan många år bara Mia. Doc öppnade en ny studio nere i Örnsberg, men av portfolion att döma så är hans glansdagar förbi. Det var ett par år sedan jag var där sist, och jag vet inte om han finns kvar längre.
Mia har kladdat på mig och några av mina polare för snart 20 år sedan, och det hon presterade då var/är vi nöjda med.

Själv är jag på jakt efter någon som är överjävligt duktig på porträtt. Finns det någon svensk Kat Von D? Man vill ju inte att dottern ska se helt skev och skelögd ut när det är klart.

Tatuering?
Håller med om Doc ner mot Örnsberg, bodde i närheten för ett år sedan och portfolion var verkligen inget man hängde i granen. Bland dom sista ställena i Sthlm jag skulle gå till ifall portfolion var den enda avgörande faktorn...

Tatuering?
larsaw skrev:
> Eller varför inte slå till på stort. Tatuera
> henne på Sthlm's hetaste studio
> http://www.salongbetong.com/salongbetong där alla
> kändisarna gaddar sig.
>

Det är lysande, undra om man kan få en paketdeal med ett tolvmånadersabbonemang på en fängelsecell också? Bostadsrätt börjar ju bli dyrt igen nu när räntorna stiger så nån av de där körgossarna kanske kan tänka sig byta. Jag har hört att de har PS3 och Gran Turismo 5 på ingång på kåken.

Tillbaka
Topp