Jaha lite bilder från Örebroarna då tyvärr mest från under dagen vi var ju där från 15:00 å körde :)
Först på vägen upp
Sen lagade vi stenen i början på första sträckan nu gick den inte att hoppa över men väl köra, var det nån mera än jag som tog den vägen eller spurtade alla förbi?????För om det finns hinder ska de köras blir roligare då bara så ni vet.
Vi hade en plan vi går upp mycket så kanske vi orkar cykla hela dagen. Birdmannen hade ju fixat det ändå då han kör 100kg Bring cykel hela dagarna så han kände ju inte av nåt på kvällen ( ungjävel )
Jandern posar
Det var riktigt jävla fint här fick vi hänga lite medans fågeln fixar en stukad vinge.
Sen var det detta med att krascha jag gjorde min på första åket framhjulet försvann liksom, Birden körde ur i nån berm så skämtade vi om att det bara var Janderns tur kvar. Å tyvärr så small det ordentligt för han styret lossnade å vred sig bakåt så att fingret nöp frambromsen när den vreds upp i näst sista hoppet i dh banan å det är ju inte så bra att landa med låst framhjul. Så han tappade luften som satan å fick ont nästan överallt, jag körde precis bakom & det var en jävla smäll
Sen fick vi svingod panpizza för det var det ända Jandern dög till att hämta mat å serva oss ;) Å sen började deltagarna droppa in.
Å här ända bilden från tävlingen Urtomas kommer där det togs riktiga foton så det lär komma bättre :)
Å prisutdelningen vet inte varför dropp pris deltagaren inte var med på bild men vi var visst 4 som körde det i mörkret & här är 3 av dem, var jäkligt annorlunda att köra det i mörker men kul :)
Uppdate på´Jandern lossat en flisa ben = gipps 4 veckor :(