Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Om det var Zagreb borde det ha varit denna. Kan tänka mig att det kan vara en väg som tidvis är rätt trafikerad och då kan jag förstå att den inte känns säker.Antingen lyckades jag blanda ihop mina egna sparade bokmärken mm, eller så kikade jag på en snutt utanför Zagreb. Oavsett hade jag druckit för mycket rakija. Var själv i Kroatien eller Serbien när jag skrev det.
Va?! Vem?!Shit, han har stavat namnet fel på biljetten och får inte åka med.
Bara om det finns ett postkontor i hamnen.Kommer någon att beställa en trainer till hamnen i Bari så de kan ta med den och sitta och värma upp på färjan för att komma igång bra när de väl kommit i land i Albanien?
Enligt mina rese-appar och Josh Tibbet så är nästa dagsfärja på onsdag klockan 13, så ganska säkert fel.Taget från Moritz IG stories:
Visa bilaga 784399
Antingen har personen fel eller så finns det någon färja mitt på dagen imorgon.
Ingen.Med tanke på närheten till stan - håller med :)
Va?! Vem?!
Ryktats om 1h innanNågon som har koll på när sista incheckning till färjan är?
- Martin, hur har det senaste dygnet varit?Lost Dot kör en 9h lång podcast efter midnatt, djuplodande frågestund med bägge cyklisterna
Frågan är om Bosoni också hinner.Nog gjort ett misstag för nu verkar han vara på väg mot biljetthallen. Men han hinner nog oavsett
Ja, det ska dock göras rätt också. Inte alldeles enkelt kanske när man cyklat i en vecka och har rejält sömnunderskott.Om han inte gör samma misstag han också så hinner han nog, om det nu är 23.30