Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Då har jag ingen aning om var brottet kan ha begåtts. Är den här kartan alltid up-to-date, eller kan det finnas förbjudna sträckor som kommuniceras på annat sätt?Det är tillåtet att korsa förbjudna vägar, även i rondeller. Men man får inte åka längs med t ex 50-100m till nästa korsning. Många brukar få några minuters/timmars tilläggstid, det är bara få vägar som är förbjudna enligt kartan. Utöver det är alla Europavägar (E) vägar förbjudna, dessa är lätt att missa i städer och så, att man cyklar någon kilometer på en väg som är en E-väg. I städerna är ju väldigt många vägar flerfiliga och då är det lätt att missa om det är ok eller inte.
Utgråad plupp så aktiv verkar han inte vara.Chatelet verkar ha fastnat vid färjeläget? Trodde det gick rätt täta turer? Eller är det gps strul
När jag kollar är pluppen utgråad i en millisekund sen är den full färg igen..?Utgråad plupp så aktiv verkar han inte vara.
Va visst för att jag hade satt honom som favorit...När jag kollar är pluppen utgråad i en millisekund sen är den full färg igen..?
North Cape 4000 kanske?Vilt.
Spottade 5 snabba cyklister med lite mellanrum i Ystad precis, på väg norrut.
Apidura, tailfin etc. Något annat lopp som pågår?
northcape4000.com
Japp, North Cape 4000Vilt.
Spottade 5 snabba cyklister med lite mellanrum i Ystad precis, på väg norrut.
Apidura, tailfin etc. Något annat lopp som pågår?
#343 Kritian B gjorde ett försök i tisdags, fick vända (av för mig okänd anledning) strax innan kammen.Sista att klara cut-offen vid CP2 är 212:e i racet #241 Alexander L-b. Han hade en knapp halvtimme till godo. Först att missa är #121 Michael G. Han har gett sig ut i spenaten:
Visa bilaga 844333
Blir han först att korsa berget rakt söderut? Det ska enligt TCR-bloggen vara strängt förbjudet av nationalparksvakterna.
Siófok är ju partystaden Nr 1 vid Balaton, klart att man ska passa på att rejva loss lite under turen#102 Viggo V måste haft något särskilt ärende vid Balaton, han har tagit en ganska rejäl omväg västerut av någon anledning.
Visa bilaga 844348
Såg för någon dag sedan att hon hade ont i knät och var osäker på om det skulle gå och fortsätta. Hon postade det i hennes Händelser på Instagram.Nån som har koll på vad som händer #223 Anna Carlqvist? Hon har varit på samma hotell sen kl 20 igår.
Hoppas det löser sig. Gemperle tog under 4 dygn på sig därifrån där Anna är, och det är mer än 8 dygn kvar innan finishers party. Hon kan rehabba i 2 dar utan att det blir panik.Såg för någon dag sedan att hon hade ont i knät och var osäker på om det skulle gå och fortsätta. Hon postade det i hennes Händelser på Instagram.
Är det något som hindrar att ställa upp med tandem i par-racet?Fattar att det finns hundra skäl emot men har alltid tyckt det skulle varit kul med en tandemkategori… Bara en stilla fundering.
Wiki: “To ensure that everyone is riding somewhat similar equipment, recumbent bicycles are not allowed and neither are tandem bicycles“ men inom rimliga gränser är ju allt tillgängligt för alla, det har ju med plånbok att göra mer än ngt annat. Går ju bra att ställa upp på måttbeställd standardcykel / brompton etc.Är det något som hindrar att ställa upp med tandem i par-racet?
Senaste nytt!Hoppas det löser sig. Gemperle tog under 4 dygn på sig därifrån där Anna är, och det är mer än 8 dygn kvar innan finishers party. Hon kan rehabba i 2 dar utan att det blir panik.
Det kan vara Carl von Walter, #334. Körde Sverigetempot 2021 (tröjans år) med startnummer F23, 150h 51min.Vem är det som rullar i den stiliga ST-tröjan? Har sett honom på några bilder men inte lyckats lista ut cap#.
Visa bilaga 844443