thomaslundstrom
Aktiv medlem
Teambilar đ€©
Visst Àlskar man en snygg teambil?
Har ni nÄgra favoriter?
Har ni nÄgra favoriter?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vÄr webbplats som en webbapp pÄ din startskÀrm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hade Vanheden kört en teambil hade det varit en liknande.Det Àr ju svÄrt att bortse frÄn:
Visa bilaga 822773
Ălskar de dĂ€r teamversionerna av Bolide ocksĂ„, en av vĂ€rldens snyggaste tempocyklar tycker jag!
Den hÀr skulle funka ocksÄ:Hade Vanheden kört en teambil hade det varit en liknande.
Yee-haw!Den hÀr skulle funka ocksÄ:
Visa bilaga 822776
Den dÀr Renault Dauphine ser ju riktigt vettig ut för ÀndamÄlet!
Fast det Ă€r en BuickâŠ..Chevrolet Caprice med Campagnolo reklam Ă€r en rolig kombo. Capricen Ă€r vrĂ€kig, stor, högljudd, medan campa Ă€r pĂ„ andra sidan spectrat med förfinad teknik och god smak.
Med det sagt anser jag att Caprice Àr det rÀtta svaret pÄ frÄgan "Vad ska jag ha för bil?"
Du menar att man ska tro det bara för att det stĂ„r pĂ„ bilen alltsĂ„? Ăr inte det fusk?Fast det Ă€r en BuickâŠ..
InnebĂ€r det att det Ă€r nĂ„n Olds/Buick motor? Kanske en diesel till och med? För att riktigt höja tillförlitligheten...Fast det Ă€r en BuickâŠ..
Amerikanska bilar Ă€r/var ju notoriskt struliga vad gĂ€ller modeller. Caprice/Impala Ă€r ju det bĂ€sta exemplet dĂ€r Impalan frĂ„n början var den fina modellen medan Caprice var samma bil fast enklare. Sen bytte Chevrolet sĂ„ Capricen blev den fina medan Impalan blev enklareâŠâŠ ologiskt som bara jĂ€nkare kan.du
Du menar att man ska tro det bara för att det stĂ„r pĂ„ bilen alltsĂ„? Ăr inte det fusk?
Vilken fin nostalgitripp.Men min absoluta favorit Àr nog ÀndÄ den Alfa Giulia TI som GCN gjorde ett reportage om för nÄgot Är sedan.
Hade ett frÄn GT pÄ 90-talet, signerat och allt!IF SAAB sent 70-tal. Bilden Àr ett vykort, vilket team ger ut vykort idag?
PÄ 50-talet fanns det i alla fall följebilar knutna direkt till lag i TdF.NÀr började de med teambilar?
Den var ju ... hm, fÀgglad.TdF 2024, hu!
Visa bilaga 822821
Snabbkopplingen ska vÀl inte peka nedÄt?IF SAAB sent 70-tal. Bilden Àr ett vykort, vilket team ger ut vykort idag?
VÀljer man Saab som bil sÄ gör man nog massor av andra fel ocksÄ.Snabbkopplingen ska vÀl inte peka nedÄt?
Ser ut som qr Àr öppen sÄ troligen har man bara satt i hjulet i gaffeln för att ta lite reklambilder, den Àr inte körbar i det skicket.VÀljer man Saab som bil sÄ gör man nog massor av andra fel ocksÄ.
VÀljer man Saab som bil sÄ gör man nog massor av andra fel ocksÄ.
SjÀlvklart skall man köra CX Break som följebil.
Visa bilaga 822848
Visa bilaga 822846
Visa bilaga 822847
504 kombi?Franska bilar Àr sÄ klart de bÀst lÀmpade för TdF, de Àr ju konstruerade frÄn ritbordet för att vara just teambilar och ledarbilar. Varför annars har gamla peugeot och cittra takluckor och kombi versionen förlÀngd hjulbas och förstÀrkt bakfjÀdring?
VÄr 504 kombi var nÀstan obekvÀm att Äka i olastad med sina dubbla fjÀderben i bakvagnen, det var firmabilar med galonklÀdsel. Inga fransmÀn hade kombi för familjebruk, det Àr en (ur europeiskt perspektiv) udda nordisk sedvÀnja.
504 break commercial!504 kombi?
HerrgÄrdsvagn om jag fÄr be...
Vi hade brun galonklÀdseln i vÄr, inte det skönaste pÄ sommaren.
Jaaa! Franska bilar Àr verkligen byggda för cykelsport!Franska bilar Àr sÄ klart de bÀst lÀmpade för TdF, de Àr ju konstruerade frÄn ritbordet för att vara just teambilar och ledarbilar. Varför annars har gamla peugeot och cittra takluckor och kombi versionen förlÀngd hjulbas och förstÀrkt bakfjÀdring?
VÄr 504 kombi var nÀstan obekvÀm att Äka i olastad med sina dubbla fjÀderben i bakvagnen, det var firmabilar med galonklÀdsel. Inga fransmÀn hade kombi för familjebruk, det Àr en (ur europeiskt perspektiv) udda nordisk sedvÀnja.
MÄste vara HC dÄ.Jaaa! Franska bilar Àr verkligen byggda för cykelsport!