Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bra att kunna få med sig dryck att värma sig med, speciellt som styret ser ut att vara lite kallt att hålla i.Jag har en biltema 350ml som passar fint i flaskstället.Visa bilaga 461721
Ville själv ha med mig kaffe på ett smidigt sätt, så jag gjorde så här:
![]()
![]()
Visa bilaga 461718
Pro Discover flaskväska för styret + Camelbak Forge.
Bra att kunna få med sig dryck att värma sig med, speciellt som styret ser ut att vara lite kallt att hålla i.
Jag kände att kaffe var världens mest viktiga sak. Det är det också. Viktig tråd.Äntligen en anledning att ha två flaskställ på min grus-ss!
Tack Happy????
Har ju blivit en del stigletande den senaste tiden och då har termosen stoppats i ryggfickan på jackan. Har seriöst inte ens haft tanken på ett till flaskställ men nu blir det ändring på det ?Jag kände att kaffe var världens mest viktiga sak. Det är det också. Viktig tråd.
Jag kör en liten termos inlindad med bubbelplast nertryckt i en kapad flaska. Lite gummilagning runt skarven så blir det tätt men ändå möjligt att ta ur och diska.Termos inlindad i lite tyg stående i en avkapad flaska med en slangstump som tätning runt upptill. Man vill ju kunna ta ur och diska.
Vad mer heter termosen från Stanley?Har en "Thermos" som funkar samt en Stanley (den gröna) som även går att dricka ur i fart.
Jag kände att kaffe var världens mest viktiga sak. Det är det också. Viktig tråd.
De där termosarna håller värme läskigt bra! Efter en halv dag kan man typ bränna sig fortfarande. Faktiskt märkbart bättre än finmärkena jag har på termosar..Har ej själv provat men en vän till mig tipsade om Clas Ohlsons mugg. De verkar Ha utgått men Ica har samma. Relativt billiga men kanske inte så många andra fördelar.
![]()
Stanley Termos Classic funkar fint!Vad mer heter termosen från Stanley?
Ser inte ut att vara samma modell. Eller kanske det är munstycket som skiljer sig åt? Att kunna dricka i farten är ett måste.Stanley Termos Classic funkar fint!
Ibland är det lätta billiga tillräckligt bra. ?Tack för tips! Fixade till en liten termos i en kapad flaska i väntan på att det dyker upp en termos i form av en cykelflaska på ”marknaden”.
Den Stanley jag har och som går att dricka ur i farten verkar heta "trigger action". Kan vara lite pilligt i början att få den rätt i handen då det är en sorts knapp som ska tryckas in men går rätt bra ändå tycker jag.Ser inte ut att vara samma modell. Eller kanske det är munstycket som skiljer sig åt? Att kunna dricka i farten är ett måste.
Sorry, menade trigger action precis som jooks skriver.Ser inte ut att vara samma modell. Eller kanske det är munstycket som skiljer sig åt? Att kunna dricka i farten är ett måste.
Visa din termostråden alltså?
Thermos-termos i ljuset från dagens fullmåne. Flaskstället lindat med eltejp (fast det inte syns på bilden) så sitter termosen fast bättre och skallrar inte på grusvägar. Visa bilaga 461803
Något helt annat...
Underbar avatar du har Karin_P ?
Jag använder termos nästan varje vardag, och hur den förvaras spelar extremt stor roll. Avkylningseffekten man får av fartvinden, i kombination med att det är en ganska liten termos, gör att det lär fungera ganska dåligt att ha den så exponerat.Gissar att flaskstället är det bästa stället för något man vill kyla så snabbt som möjligt. I en rygga eller i en väska på pakethållaren måste ju vara mkt bättre för att hålla värmen ?