Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Eller bara strunta i inloggningen helt.En positiv nyhet är att det nu går att använda Passkey och säkerhetsnycklar för inloggning.
Ännu lite bättre hade det varit om det gick att radera lösenordsinloggning helt.
Det var bättre som det var innan.
Och de nya gula ? är lätta att förväxla med ? om man glömt läsglasögonen, haha...
Men man får väl vänja sig.
Mvh gubbe ?
Nej det stämmer ? finns inte, bara tyckte att ? var lite likt när jag tittade slarvigt.Tycker också om gamla tummen i en blå cirkel. Ett för att det fångade ögat mindre och två för att det var enklare att skilja den från de "mer extrema reaktioner".
EDIT: andra fingret som du visar upp finns väl inte som reaktion på inlägg, eller?
Nej det stämmer ? finns inte, bara tyckte att ? var lite likt när jag tittade slarvigt.
Ja, tid för en boycott av Happy tills vi får gamla tummen upp tillbaka!
Detta är nog det som är mest irriterande, kommer ju få en scrolltumme.Menyraden högst upp som alltid brukar synas där har nu slutat hänga med när man scrollar.
Måste då scrolla hela vägen upp hela tiden för att komma åt funktioner.
Detta är nog det som är mest irriterande, kommer ju få en scrolltumme.
+1Tycker också om gamla tummen i en blå cirkel. Ett för att det fångade ögat mindre och två för att det var enklare att skilja den från de "mer extrema reaktioner"
Samma här, man kanske är elcyklist egentligen och blivit avslöjad av en happylogaritm?Hur gör man för att slippa se elcykelinläggen i forumet? Dom har börjat dyka upp trotts att jag ioginerat dom förut
Är det ett allt överskuggande problem? Måste du läsa de inläggen?Hur gör man för att slippa se elcykelinläggen i forumet? Dom har börjat dyka upp trotts att jag ioginerat dom förut
Nej men irriterande när det funkat så bra förutÄr det ett allt överskuggande problem? Måste du läsa de inläggen?
Jag brukar bara klicka på "FORUM". Då får man ungefär samma lista som med "Nya inlägg" fast utan trådar som man redan har läst. Visserligen finns elcykeltrådar med men de är så få att de knappt märks.Om jag väljer "Trådlista" får jag en lista där jag måste dras med fastnålade artiklar högst upp. Väljer jag "Nya inlägg" får jag istället en lista som även har elcykeltrådar, men där jag slipper de fastnålade artiklarna. Hur man än vänder sig så är arslet bak.
Verkar så. Har för mig att det var så jag tog bort fastnålade trådar (klistrade) som jag inte var intresserad av, men nu hittar jag inte någon sådan knapp någonstans.Har "Ignorera tråd"-knappen försvunnit?
Spännande. Nu har jag fått nya klistrade trådar högst upp i forumet, utan att jag ändrat något.
Visa bilaga 719281
Det där är ju dina bevakade trådar eller?Spännande. Nu har jag fått nya klistrade trådar högst upp i forumet, utan att jag ändrat något.
Visa bilaga 719281
Ikonen betyder att du valt att bevaka trådarna.
Stämmer. Fel av mig.Det där är ju dina bevakade trådar eller?
Klistrade har en nål som symbol.