Testa nya forumet på Happyride

Nu har något gått sönder.

Menyraden högst upp som alltid brukar synas där har nu slutat hänga med när man scorllar.
Måste då scrolla hela vägen upp hela tiden för att komma åt funktioner.

Sen har jag åsikter om den ändrade Gilla-ikonen men det är mest för att jag inte gillar förändring.

1723639763060.png

1723639733878.png

Det var bättre som det var innan.

Och de nya gula ? är lätta att förväxla med ? om man glömt läsglasögonen, haha...

Men man får väl vänja sig.

Mvh gubbe ?

En positiv nyhet är att det nu går att använda Passkey och säkerhetsnycklar för inloggning.

Ännu lite bättre hade det varit om det gick att radera lösenordsinloggning helt.

Det var bättre som det var innan.

Och de nya gula ? är lätta att förväxla med ? om man glömt läsglasögonen, haha...

Men man får väl vänja sig.

Mvh gubbe ?

Tycker också om gamla tummen i en blå cirkel. Ett för att det fångade ögat mindre och två för att det var enklare att skilja den från de "mer extrema reaktioner".

EDIT: andra fingret som du visar upp finns väl inte som reaktion på inlägg, eller?

Tycker också om gamla tummen i en blå cirkel. Ett för att det fångade ögat mindre och två för att det var enklare att skilja den från de "mer extrema reaktioner".

EDIT: andra fingret som du visar upp finns väl inte som reaktion på inlägg, eller?
Nej det stämmer ? finns inte, bara tyckte att ? var lite likt när jag tittade slarvigt.

Forumet höll ju på att gå under innan de skyfflade undan skiten.

Men nej, det är kanske dags att släppa det. Ett separat sub Forum för c*kelkr*aft känns mer angeläget

Om jag väljer "Trådlista" får jag en lista där jag måste dras med fastnålade artiklar högst upp. Väljer jag "Nya inlägg" får jag istället en lista som även har elcykeltrådar, men där jag slipper de fastnålade artiklarna. Hur man än vänder sig så är arslet bak.

Om jag väljer "Trådlista" får jag en lista där jag måste dras med fastnålade artiklar högst upp. Väljer jag "Nya inlägg" får jag istället en lista som även har elcykeltrådar, men där jag slipper de fastnålade artiklarna. Hur man än vänder sig så är arslet bak.
Jag brukar bara klicka på "FORUM". Då får man ungefär samma lista som med "Nya inlägg" fast utan trådar som man redan har läst. Visserligen finns elcykeltrådar med men de är så få att de knappt märks.

Edit: Just nu dyker endast tre elcykel-trådar upp.

Precis, sprit och-huligan filter är nödvändigt på ett cykelforum.

Eftersom både ignore och mark all read är borta så anar jag givetvis en konspiration

Tillbaka
Topp