Testa nya forumet på Happyride

Är det fler än jag som tycker att visningen av länkade trådar har blivit alldeles för stor och otydlig att det är en länk?

Är det bara jag eller har sökfunktionen plötsligen börjat funka? Vet inte varför jag provade, den var helt värdelös, men nu far jag intrycket att den funkar tom bättre en stora sökmotorn!

Hur länge sedan var det du testade senast? Den är ändrad sen kanske 2år.

Det är nån "riktig" elastic backend nu. Förut var det nog bara SQL-like.

Hur länge sedan var det du testade senast? Den är ändrad sen kanske 2år.

Det är nån "riktig" elastic backend nu. Förut var det nog bara SQL-like.

Jag har bara uppmärkt någon skillnad efter sista uppdateringen för några veckor sen. Uppdateringen för 2 år sen, eller när det var, gjorde ingenting för sökningar, för mig åtminstone.

Jag har precis upptäckt att många (alla?) gula emojis etc som postats i inlägg före serverbytet nyligen, nu är ersatta av frågetecken ? istället. Någon mer som sett, eller är det bara min telefon som är gammal och knäpp? 🤪

Tillägg: Och som exempel; Göttetråden hade ju en rad olika emojis och symboler på kakor och tårta m.m. i rubriken tidigare, men där ser jag bara en lång rad med frågetecken nu. Länk här under:

Tillägg 2: Nu har Gimpen återställt i rubriken nedan.

Senast redigerad av en moderator:
Jag har precis upptäckt att många (alla?) gula emojis etc som postats i inlägg före serverbytet nyligen, nu är ersatta av frågetecken ? istället. Någon mer som sett, eller är det bara min telefon som är gammal och knäpp? 🤪

Tillägg: Och som exempel; Göttetråden hade ju en rad olika emojis och symboler på kakor och tårta m.m. i rubriken tidigare, men där ser jag bara en lång rad med frågetecken nu. Länk här under:

Likadant på Windows, Firefox, så felet ligger på servern (antar jag)

Sen ett tag tillbaka. Några månader tror jag.beter sig de här interna länkarna inom en sida väldigt underligt. Jag får klicka på dem många gånger, ibland 2, ibland 6 ggr för att den skall scrolla fram till rätt ställe. Den påbörjar scrollning några pixlar men sen stannar den igen. Oftast så att originallänken fortfarande syns men ibland inte.
Orkade tillslut ta en skärmfångst på det hela. (skall bara komma på hur jag bifogar den.)
Tror bara detta är på telefonen. Android och vanligen duckduckgo browsers.

Senast ändrad:
Vet inte när det skedde, men alla äldre(?) inlägg där det råkat slinka med dubbla mellanslag (tror jag) har nu bytts till frågetecken. Blir lite förvirrande i bland.

Vet inte när det skedde, men alla äldre(?) inlägg där det råkat slinka med dubbla mellanslag (tror jag) har nu bytts till frågetecken. Blir lite förvirrande i bland.
Nja, jag tror det är emojis som försvunnit. Jag påtalade det tidigare. I samband med serverbytet.

Senast redigerad av en moderator:
Bara jag som får detta på KoS?
"Parse error: syntax error, unexpected ';' in /home/httpd/happyride/happyride.se/annonser/ad.php on line 142"

Visa bilaga 738046

Tjena!

Enligt den där så är den verkligen beige, för mig alltså.

Nuvarande färger är ju dock inte korrekt. Happy var mycket mer grönt förr
Screenshot_20241114_132906_Chrome.jpg

Visa bilaga 738046

Så dom färgexemplen ser exakt likadana ut oavsett vilken skärm och hur skärmen är inställd...

Tillbaka
Topp