Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag har observerat samma beteende. Upprepat klick på mobil stänger popup-notislistan.Det finns en sak som stört mig länge med notis-ikonen när man är inloggad och tittar på forumet; den beter sig inte konsekvent om man är på desktop- eller mobilsidan.
På både desktop och mobil öppnas popup-notislistan och man är kvar på sidan man var på innan när man trycker på notisknappen första gången.
När notislistan är öppen och man trycker på den igen beter den sig dock olika på desktop och mobil.
På mobil stängs listan.
På desktop tas man till sidan med alla ens notiser. (För att stänga popuplistan på desktop måste man klicka utanför den.)
Personligen föredrar jag hur den beter sig på mobilsidan, vill jag gå till listan med alla mina notiser kan jag göra det genom länken "Visa alla" längst ned i pop-up-listan.
Har testat i mobilen med Brave/Firefox/Chrome (på android), där stängs listan med andra trycket.För mig beter sig notis ikonen likadant för desktop och mobilt. Gör man två klick på ikonen kommer man till notissidan.
Klickar man utanför ikonen/listas stängs listan ner.
Valde du Google som sökmotor?Sökfunktionen alltså! Den måste väl kunna förbättras?
Visa bilaga 813492
"Sök bara rubriker" uppdaterar tyvärr inte listan direkt, du får klicka på "sök" för att se resultatet med det valet. Eller klicka på "G" för google resultatSökfunktionen alltså! Den måste väl kunna förbättras?
Visa bilaga 813492
Nej.Valde du Google som sökmotor?
Ett tag funkade det hyggligt men nu är det ju bara ett skämt."Sök bara rubriker" uppdaterar tyvärr inte listan direkt, du får klicka på "sök" för att se resultatet med det valet. Eller klicka på "G" för google resultat
Då får du skylla dig själv!
Man får alltid skylla sig själv. Men undrar mitt i skamkänslan varför man ska vilseledas. Använder man goggle blir det alltid mera reklam och det vill man (jag) gärna undvika.Då får du skylla dig själv!
Sannolikt får man bästa träffen om man skriver in exakt trådtitel.Ni får bättre träffar om ni lämnar ute "Hör upp!" och bara söker på "cykel i media"
Är jag ensam om detta problem?I vissa trådar fungerar det inte att svara på (citera) ett tidigare inlägg för mig, medan det fungerar helt utmärkt i andra trådar. Är det ett känt problem?
Visa bilaga 815459
Om det svaret var till mig så.....förstår jag inget av den symbol du beskriver.det är väl för att du tryckt till nåt läge som ingen vet varför det finns.... men det är kanske [] man ska trycka på
Så är det för mig om jag kollar happy på mobilen. På laptop funkar den delen som det ska för mig.Hela min övre rad är gråad
B,I, trepunkt, bifoga länk/bild etc går inte att använda längre. Måste använda Bifoga filer längst ner till vänster
Om det svaret var till mig så.....förstår jag inget av den symbol du beskriver.
Jovisst syns skicket i din annonsLag upp en annons och fick en, ny, fråga om skick (med tydliga definitioner för kategorier). Men jag ser inte skicket i annonsen. Vad är tanken här? Att aktivera det när fler nya annonser finns som har med skicket?
Jovisst syns skicket i din annons
Visa bilaga 819327
Det är väl dom man inte behöver söka i?Appropå sökfunktionen vill jag önska att den inbyggda främst ska söka efter trådar jag har kommenterat i eller sparat.
Om det är någon jag vill återkomma till senare är det väl bra?Det är väl dom man inte behöver söka i?
Det här med att mobilversionen har lagt in '"eventfoto" där k&s tidigare låg i menyn högst upp till vänster måste ha ökat trafiken in dit med ungefär 3000%. Eller så är det bara mitt muskelminne som spökar.
Verkar finnas fortfarande men länken i toppen verkar bortstädad, https://happyride.se/kalender/Vad hände med kalendern?
Jag reagerade också på det där, så nåt har nog hänt där.Visa bilaga 821235
Har jag fått en stroke eller ni bytt plats på "Köp & Sälj" och "Forum"?
Det kan vara gamla notiser som finns några sidor bak på notissidanNär jag går in på själva startsidan Happyride.se eller typ köp & sälj så har jag alltid typ 5 notiser och blir lika lurad varje gång. För när jag går in på forumet är det noll eller färre ändå. Varför? Öppnar jag notiserna utanför forumet så har det ändå inte dykt upp något nytt
Undrade nåt liknande själv. Börjar bli lite till åren och har alzheimers i släkten...Visa bilaga 821235
Har jag fått en stroke eller ni bytt plats på "Köp & Sälj" och "Forum"?