Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Inte säker, men tror aldrig jag sett sådant på mobil alls.På min mobil med Firefox har jag aldrig sett reklam för Järvsö och ser jag nästan ingen reklam alls. Jag har mina addblockers deaktiverad för Happy. Är det framförallt en problem på datorn eller gör Firefox något magiskt?
Används inteSjälv saknar jag Visa bilaga 850386 mest. Ffa med tanke på hur vanligt inlägg "+1" var innan emojisen dök upp.
Jo men med lite mindre precision.Används intenu i rätt stor utsträckning på samma sätt som gamla +1 användes?
håller med tanken, men det finns ju redan? dubbla hjärtan till och medSkulle man kunna fåsom Gilla-alternativ på foruminlägg?
Vi behöver mer kärlek i världen.
Vilken knapp? Har inte sett nån hamburgare här?Är det inte sjukt frustrerande att menyknappen/hamburgaren byter sida mellan forumet och startsidan?!![]()
Vilken knapp? Har inte sett nån hamburgare här?
Ännu mer frustrerande att den envisas med att vara grön trots att man har valt rätt färg på forumet!Är det inte sjukt frustrerande att menyknappen/hamburgaren byter sida mellan forumet och startsidan?!![]()
Det är väl på mobila enheter den syns, om man inte har väldigt liten och lågupplöst skärm till datorn dåAha!
Nån sån knapp ser jag inte alls?
Oavsett om den är grön och vit!![]()