cubefritzz
Aktiv medlem
thule velocompact reservdelar el?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det var precis det jag försökte men thule har special skåror i plastskyddet som BiltemasKan du inte bara flytta över kablarna från cykelstället till din kontakt från Biltema?
Här kanske det finns ThuleHej, var kan jag köpa ett sådant här
plastskal till thule velocompact 925 2018? testade biltema passar
ej pga en special skåra innaför i plasten.
Visa bilaga 707028
Men det lär väl inte ha någon betydelse om du flyttar över kabel för kabel?Det var precis det jag försökte men thule har special skåror i plastskyddet som Biltemas
saknar helt.
Nej, inne i plastskalet finns det en skåra i biltemas som inte är kompatibel med den runda thule plastbrickan som håller thule elkablarna .Är det detta du menar med skåror? Att det är två kablar som tätas separat?
Du kanske kan fylla biltemas med lämplig silikon för att få tätt om den bara har ett hål?
Visa bilaga 707042
Bra idé tänkte inte så, skall genast kolla om detta går att genomföra.Men det lär väl inte ha någon betydelse om du flyttar över kabel för kabel?
Klart det går att genomföra. Ha bara koll på hur de sitter på nuvarande kontakt, så blir det inte fel.Bra idé tänkte inte så, skall genast kolla om detta går att genomföra.
Rätt säker på det är denna;
![]()
7-polig ASPOCK-kontakt för dragkroksuttag
Denna 7-poliga kontakt från ASPOCK är avsedd för användning med ett 12V dragkroksuttag. Den används i bilsläpvagnar, husbilar, släpvagnar och jordbruksmaskiner. Den möjliggör säker och hållbar belysningsanslutning.unitrailer.se
Du löste precis mitt problem. Fotade allt innan jag klippte loss kablarna från thule original och skruvade sedan fast de 1 och 1 på Biltemas kontakter. Fungerar klockrent. Blev perfekt. Att jag inte tänkte på detta först =). Stort tack.Kan du inte bara flytta över kablarna från cykelstället till din kontakt från Biltema?