Till minne av Stuvarn

Manurhin2

Aktiv medlem
Till minne av Stuvarn
Hej alla
Jag har startat en insamling hos Cancerfonden till minnne av Stuvarn med avsändare "Användarna på Happyride"

Det vore roligt om vi blev några stycken och framförallt bra att det kommer in medel till Cancerfonden.
Jag kommer att se till att det även blir en kondoleans kopplad till insamlingen att delge familjen till den ceremoni dom än väljer genom begravningsbyrån.

Mvh Martin

Vikdork

Aktiv medlem
Till minne av Stuvarn
Bra initiativ

Och målet nått, kan man höja?
EC6E3DB3-F0BE-40F1-8E55-58538D9624F3.jpeg

Senast ändrad:

HåkanC

Aktiv medlem
Till minne av Stuvarn
Hej alla
Jag har startat en insamling hos Cancerfonden till minnne av Stuvarn med avsändare "Användarna på Happyride"
Bra initiativ, som andra redan har skrivit. Även jag har nu bidragit.
Det är tyvärr onödigt många som fortfarande går bort i cancer. För drygt tre veckor sedan var det en kusin till mig som begravdes i Stillhetens Kapell (inte långt från dig, eller?)

BJS

Aktiv medlem
Till minne av Stuvarn
Nu har ni snyggat till siffrorna rejält men jag ger mig inte.
Editerat målet igen😍, detta måste vara en av norra Europas snabbaste insamlingar👍
Många av oss har tyvärr tråkiga erfarenheter av skiten och när det är ett gott syfte och dessutom i Stuvarens namn så hade vi banne mig fått skämmas om vi inte hade levererat. Sen är det imponerande, glädjande och aningen förvånande hur mycket och snabbt det rullar in.

fphotography

Aktiv medlem
Till minne av Stuvarn
Syrran och farsan fick cancer nästan samtidigt. Syrran har överlevt men inte farsan. Mitt liv har inte varit detsamma sen dess.

En annan person, Anders Gyhlenius, som gick bort i cancer var den som fick mig att cykla runt Vätternrundan första gången. Jag kände honom inte men han blev känd via tv och ”En svensk klassiker”. Han största sorg var att inte skulle få fortsätta göra det han älskade, cykling, skidor osv.

Det fick mig att till slut att ta steget att cykla VR och inte bara drömma om det och skjuta det på framtiden.

De rundor jag gjort på VR har alla varit tillägnade någon som gått bort i nått skit. Femte rundan tänkte jag göra för min skull.

#fuckcancer #makeitcount

Köp & Sälj

Topp