Brynäs hade otvivelaktigt behövt ditt bidrag men jag är säker på att du får en stjärna på himlen av Cancerfonden😍Jag gav ett bidrag till Cancerfonden (istället för Brynäs IF).
/Fedde (Brynäs IF får klara sig ändå på något sätt.)
Vi håller den överst (iaf långt upp). :)Den här tråden borde ligga överst ett tag. Fuck Cancer.
JaDen här tråden borde ligga överst ett tag. Fuck Cancer.
Bra initiativ!Hej alla
Jag har startat en insamling hos Cancerfonden till minnne av Stuvarn med avsändare "Användarna på Happyride"
Det vore roligt om vi blev några stycken och framförallt bra att det kommer in medel till Cancerfonden.
Jag kommer att se till att det även blir en kondoleans kopplad till insamlingen att delge familjen till den ceremoni dom än väljer genom begravningsbyrån.
![]()
Stötta insamlingen Till minne av Stuvarn
Insamlingen är till för att hedra minnet av Stuvarn. En person jag aldrig träffat i verkligheten men som jag upplevt som odelat positiv och en bra inspirationskälla för många.www.cancerfonden.se
Mvh Martin
Wow - snart 10x det ursprungliga målet!Hej alla
Jag har startat en insamling hos Cancerfonden till minnne av Stuvarn med avsändare "Användarna på Happyride"
Det vore roligt om vi blev några stycken och framförallt bra att det kommer in medel till Cancerfonden.
Jag kommer att se till att det även blir en kondoleans kopplad till insamlingen att delge familjen till den ceremoni dom än väljer genom begravningsbyrån.
![]()
Stötta insamlingen Till minne av Stuvarn
Insamlingen är till för att hedra minnet av Stuvarn. En person jag aldrig träffat i verkligheten men som jag upplevt som odelat positiv och en bra inspirationskälla för många.www.cancerfonden.se
Mvh Martin
Det tar ca 2 minuter att starta en insamling.Bra initiativ!
Intressant att några fetisar på ett cykelforum kan samla ihop 0,5% av det på 3 dygn(om man inte räknar med några kostnader)💪💪💪💪Cancerfonden bidrar med 900Mkr om året till olika forskningsprojekt. Helt fantastiskt.
Intressant att några fetisar på ett cykelforum kan samla ihop 0,5% av det på 3 dygn(om man inte räknar med några kostnader)💪💪💪💪
Glädjedödare🙂Tjena!
Nu får du hoppa tillbaka till skolmaten. Du räknade fel med några miljoner. Det hade varit sjukt imponerande om happy hade skrapat ihop 4,5 miljoner på tre dygn.
Men det är faktiskt sjukt imponerande med 50k också.
Jag har dock inte bidragit själv till denna insamlingen, är månadsgivare sen 15 år tillbaka till både CF och BCF. Men jag lyfter på hatten till alla som bidragit
Är det inte bättre han hoppar tillbaka till skolmatten? Eller tänkte du att han ska sitta och räkna köttbullar för att lära sig? 😉Tjena!
Nu får du hoppa tillbaka till skolmaten. Du räknade fel med några miljoner.
Är det inte bättre han hoppar tillbaka till skolmatten? Eller tänkte du att han ska sitta och räkna köttbullar för att lära sig? 😉
Ger upp ?Redan kört. Men jag stökade lite till. Visst når vi 60k innan vi ger upp?
Han menar nog ökar.Ger upp ?
I så fall har jag också bidragit anonymt, flera ggr😅Får inte ni andra lön imorgon?
Bara att pytsa in det som slaskar på kontot idag.
Edit: Bidrog tydligen anonymt denna gången.