Till minne av Stuvarn

Manurhin2

Aktiv medlem
Till minne av Stuvarn
NI är fantastiskt givmilda👍

Screenshot_20230319_133305_Samsung Internet.jpg

TobiasLj

Aktiv medlem
Till minne av Stuvarn
Hej alla
Jag har startat en insamling hos Cancerfonden till minnne av Stuvarn med avsändare "Användarna på Happyride"

Det vore roligt om vi blev några stycken och framförallt bra att det kommer in medel till Cancerfonden.
Jag kommer att se till att det även blir en kondoleans kopplad till insamlingen att delge familjen till den ceremoni dom än väljer genom begravningsbyrån.

Mvh Martin
Bra initiativ!

Mikva

Aktiv medlem
Till minne av Stuvarn
Hej alla
Jag har startat en insamling hos Cancerfonden till minnne av Stuvarn med avsändare "Användarna på Happyride"

Det vore roligt om vi blev några stycken och framförallt bra att det kommer in medel till Cancerfonden.
Jag kommer att se till att det även blir en kondoleans kopplad till insamlingen att delge familjen till den ceremoni dom än väljer genom begravningsbyrån.

Mvh Martin
Wow - snart 10x det ursprungliga målet!

Kneecap

Aktiv medlem
Till minne av Stuvarn
Intressant att några fetisar på ett cykelforum kan samla ihop 0,5% av det på 3 dygn(om man inte räknar med några kostnader)💪💪💪💪

Tjena!

Nu får du hoppa tillbaka till skolmaten. Du räknade fel med några miljoner. Det hade varit sjukt imponerande om happy hade skrapat ihop 4,5 miljoner på tre dygn.
Men det är faktiskt sjukt imponerande med 50k också.
Jag har dock inte bidragit själv till denna insamlingen, är månadsgivare sen 15 år tillbaka till både CF och BCF. Men jag lyfter på hatten till alla som bidragit

Manurhin2

Aktiv medlem
Till minne av Stuvarn
Tjena!

Nu får du hoppa tillbaka till skolmaten. Du räknade fel med några miljoner. Det hade varit sjukt imponerande om happy hade skrapat ihop 4,5 miljoner på tre dygn.
Men det är faktiskt sjukt imponerande med 50k också.
Jag har dock inte bidragit själv till denna insamlingen, är månadsgivare sen 15 år tillbaka till både CF och BCF. Men jag lyfter på hatten till alla som bidragit
Glädjedödare🙂
Inser nu att det är två nollor i 900👎

Topp