liveforthis
Aktiv medlem
Till minne av Stuvarn
Härligt initiativ, tillsammans kan vi göra skillnad ❤️
Visst f..n,min fru har ju också haft cancer. Får pytsa i lite till.Bra initiativ. Jag är redan månadsgivare med 300 kronor så det får räcka, men alla intäkter till CF gör nytta. Min fru hade cancer 2022.
Visst f..n,min fru har ju också haft cancer. Får pytsa i lite till.
Det knöt sig i magen när det inte kom några uppdateringar. Inga nyheter är alltför ofta dåliga nyheter vid såna här tillfällen. Cancer är ett jävla skit. Fler i min omgivning har vunnit första slaget men sen ändå förlorat kriget.
Har bidragit med en slant.
Målet (i målet) är att flytta målet.Vafan - det står slutspurt och att målet är 30k
jag trodde målet var 5k när jag pyttsade in ett par hundra, måste blivit något fel…
För 4-5 år sedan promenerade jag då nyöppnade Gotaleden Skatås-Jonsered. När jag passerade Kåsjön, första och enda gången, såg jag en lirare som drog sin kanot på en kärra efter cykeln, vilket fick mig att dra lite på smilbanden i förvånan och beundran.Hej, jag heter Göran och det var jag som skjutsade ´´Stuvarn´´ Janne in till sjukhuset den sista gången, han blev ju tyvärr kvar där och gav sedan upp efter åratal med upp och nedgångar, plågsamma behandlingar och över 400 läkarbesök. Han var ändå positiv under hela tiden och körde på så mycket det gick med både cykel och kanot. Vi körde hundratals kanotpass ihop på Kåsjön i Partille de senaste åren och han var lika nöjd varje gång efter passet att det ändå gått skapligt bra. Det kommer att kännas tomt på Kåsjön nu när jag inte har Janne att tjöta med.
Mycket bra initiativ med insamlingen och fantastiskt att se att så många som inte ens träffat Janne är med och skänker pengar.
Miss Lycka pikar dem med underfundiga oneliners.❤️höjde lite
Hoppas de har det bra nu
Stuvarn och Anders i sin cykel/kanothimmel…
Hata skiten.... 😢Har också lagt en slant.
Fan, en annan kompis går sin allra sista fajt med fanskapet den här helgen…