Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
@Gravelisten jag körde en minispecial här. Vet hur givmild du är när du kan.Vilket jävla jobb alla har gjort!!
Önskar att jag kunde bidra med större och fler bidrag men är i en liten ekonomisk dipp för tillfället.
Men som @Hasse#7 säger, heder till alla inblandade, oavsett storlek på bidrag ??
Fett med respekt för gaddningen...Den gör "pappa" stolt!Lite mkt hockey nu...
Får bryta med en bild på läkt bläck ?
Du är nog i gott sällskap Klant-Martin ?.För allmänn kännedom:
Det står ju att man får dra av gåvor till cancerfonden i deklarationen, läste på lite och det gäller gåvor på minst 200 kr/ st och totalt minst 2000.
I mitt fall innebär det att jag kommer att betala in ytterligare 700 i poster om minst 200 för att nå bägge specade.
Och det kommer inte att kosta mig en enda krona??
Klant-Martin?
Det kan även vara så att staten/det allmänna gör ett bra jobb och behövs. Så gillar man samhället i största allmänhet och tycker att det behövs så kanske man inte behöver göra allt för att minska dess inkomster.För allmänn kännedom:
Det står ju att man får dra av gåvor till cancerfonden i deklarationen, läste på lite och det gäller gåvor på minst 200 kr/ st och totalt minst 2000.
I mitt fall innebär det att jag kommer att betala in ytterligare 700 i poster om minst 200 för att nå bägge specade.
Klant-Martin?
Tanken med inlägget var nog att det säkert finns fler som kan betala in pengar som gynnar cancerforskningen utan egen kostnad. Dom skattemedel som går förlorade spills ju hej vilt på ointressanta saker oavsett, iaf minst 700kr ?Det kan även vara så att staten/det allmänna gör ett bra jobb och behövs. Så gillar man samhället i största allmänhet och tycker att det behövs så kanske man inte behöver göra allt för att minska dess inkomster.
Bry-sig-om-samhället -Henrik ? ?
Skönt! Då har jag gjort rätt hela tiden.För allmänn kännedom:
Klant-Martin?
Ja det här är så fantastiskt, ni är underbara ???Underbart med 100k. Blir helt rörd av vårt och ert engagemang. Vila i frid, Stuvarn. Och all värme till dig och familjen, Angie. Kram.
Bra jobbat?Visa bilaga 637586Nu vilar han i sitt hav![]()