Till minne av Stuvarn

Till minne av Stuvarn
För allmänn kännedom:
Det står ju att man får dra av gåvor till cancerfonden i deklarationen, läste på lite och det gäller gåvor på minst 200 kr/ st och totalt minst 2000.
I mitt fall innebär det att jag kommer att betala in ytterligare 700 i poster om minst 200 för att nå bägge specade.
Och det kommer inte att kosta mig en enda krona?☺️?

Klant-Martin?

Till minne av Stuvarn
För allmänn kännedom:
Det står ju att man får dra av gåvor till cancerfonden i deklarationen, läste på lite och det gäller gåvor på minst 200 kr/ st och totalt minst 2000.
I mitt fall innebär det att jag kommer att betala in ytterligare 700 i poster om minst 200 för att nå bägge specade.

Klant-Martin?
Du är nog i gott sällskap Klant-Martin ?.

Det kan vara läge för månadsgivare till barncancerfonden eller liknande att tänka till ett varv extra. Istället för 100 - 150 kr i månaden så kan man skänka mer och kanske varannan månad utan ökad kostnad.

Till minne av Stuvarn
För allmänn kännedom:

Klant-Martin?
Det kan även vara så att staten/det allmänna gör ett bra jobb och behövs. Så gillar man samhället i största allmänhet och tycker att det behövs så kanske man inte behöver göra allt för att minska dess inkomster.
Bry-sig-om-samhället -Henrik ? ?

Till minne av Stuvarn
Det kan även vara så att staten/det allmänna gör ett bra jobb och behövs. Så gillar man samhället i största allmänhet och tycker att det behövs så kanske man inte behöver göra allt för att minska dess inkomster.
Bry-sig-om-samhället -Henrik ? ?
Tanken med inlägget var nog att det säkert finns fler som kan betala in pengar som gynnar cancerforskningen utan egen kostnad. Dom skattemedel som går förlorade spills ju hej vilt på ointressanta saker oavsett, iaf minst 700kr ?

Till minne av Stuvarn
För allmänn kännedom:

Klant-Martin?
Skönt! Då har jag gjort rätt hela tiden.
Icke-klant-Martin
(Får nog iofs se över mina månadsdonationer.)

Till minne av Stuvarn
Underbart med 100k. Blir helt rörd av vårt och ert engagemang. Vila i frid, Stuvarn. Och all värme till dig och familjen, Angie. Kram.
Ja det här är så fantastiskt, ni är underbara ???
Sagt det förut men att ha besökt Happy regelbundet och läst allt ni skrivit, både innan och efter han lämnade oss har faktiskt skänkt mig mkt glädje i all sorg o saknad.
Så TACK allihopa, jätte massa mkt TACK ??

Till minne av Stuvarn
IMG-20230710-WA0007.jpg
Nu vilar han i sitt hav ❤️

Tillbaka
Topp