Manurhin2
Aktiv medlem
Till minne av Stuvarn
Nu är insamlingen officiellt avslutad, @Angie_Stuvarnsdotter kommer att få ett dokument som minne bara jag kvicknar till efter hjärnskakning?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vad blev slutsumman?Nu är insamlingen officiellt avslutad, @Angie_Stuvarnsdotter kommer att få ett dokument som minne bara jag kvicknar till efter hjärnskakning?![]()
Vad blev slutsumman?
Krya på dig, luta dig tillbaka och ta det lugnt med vetskapen om att du har gjort världen lite trevligare och bättre!Nu är insamlingen officiellt avslutad, @Angie_Stuvarnsdotter kommer att få ett dokument som minne bara jag kvicknar till efter hjärnskakning?![]()
Ett annat och kanske väl så effektivt sätt att hylla Stuvarns minne skulle kunna vara att se över dina egna riskfaktorer, tex genom att göra detta enkla 5-min test:
![]()
Kolla risken - testa dina levnadsvanor - Cancerfonden
Ett test för dig som vill se hur hälsosamma levnadsvanor kan minska risken för cancer.www.cancerfonden.se
Att döma av de mkt livaktiga och grabbiga öl, vin och sprittrådarna här så är okunnigheten om tex kopplingen alkohol - cancer, fortfarande mkt utbredd.
![]()
Alkohol och cancer hänger ihop - så minskar du risken
Alkohol ökar risken för flera olika cancerformer. Genom att begränsa alkoholkonsumtionen minskar du risken för cancer.www.cancerfonden.se
Två av mina ex sitter med bröstcancer, min svåger dog just av magcancer, och det är inget långskott att sprit och övervikt/fetma har varit inblandat i alla tre av dessa anekdotiska fall.
Aldrig stängd. Använder den oftast som betalningsmetod.Det trillar tydligen in pengar trots att jag stängde insamlingen för några månader sen och fixade en pdf till @Angie_Stuvarnsdotter som uppgjort.
Det innebär m a o att det fortfarande är fritt fram att bidra till cancerforskningen, hopp & lek!
M
Smart men dåligt för cancerforskningenAldrig stängd. Använder den oftast som betalningsmetod.
Kanske var lite otydlig. :)Smart men dåligt för cancerforskningen
Edit: fattar nu, då låter jag den vara öppen.
Kanske man ska lägga upp massa krafs som man egentligen inte orkar skicka![]()