Ballerup Micke
Ny medlem
Tillbaks från skadan:)
Efter ett veritabelt helvete med min axelskada, ær jag nu i god form, kanske den bæsta jag haft:) Tog tid att få krafterna tillbaks, men nu så. Legat på runt 2000km/mån, och som mest blev det 2650km. December har gått lite sløtt, men det funkar. Motionscykeln ær kørd till tippen, och hoppas jag aldrig mer ska behøva sitta inne och cykla, herregud vad jag hatar det. Man kommer ju ingenstans.:) Spinning, tvivale, gjorde några pass, men høll på få tokbryt på det. Cyklar mycket hellre i værst taænkbart væder med ett leende på læpparna. Har kørt mycket efter knallert/moped under høsten, och håll då kæft vilken utveckling det givit nær det gæller fart. Æven kørt en hel del pass i Ballerup Superarena:):) och bancykling ær bara fantastiskt.
Så jag ser fram mot våren, och alla de motionstævlingar jag ska cykla hær i Danmark, givetvis iførd min Svenska drækt från Kalas.
Mvh Micke
Så jag ser fram mot våren, och alla de motionstævlingar jag ska cykla hær i Danmark, givetvis iførd min Svenska drækt från Kalas.
Mvh Micke