Tips om budgetprylar på Lidl

dogday

Aktiv medlem
Någon som har erfarenhet av den här? Tänker främst för tubeless.
Har aldrig använt kompressor för tubeless, men det pratas om att trycktanken är det som behövs för att få ett snabbt luftflöde som skjuter upp däcket på plats. Den där har ingen tank alls. Med den informationen drar jag slutsatsen att den inte skulle fungera så bra.

NotReallyGunde

Aktiv medlem
Prippsradlern med 12 kronors rabattkupong vart ju ändå prisvärt :) men nä, köper hellre en riktig öl och blandar ut med 7-up, när inte Libella citronlemonad råkar finnas kvar i garaget.

ooms

Aktiv medlem
När jag bodde i München köpte jag en hel del radler även på typ netto. Även den var väldigt god, framförallt jämfört med pripps.

Klart inget slår en radler i en biergarten men ändå.
Blev tvungen kolla, den här ligger på 50-50 i flaska och var riktigt god, vill jag minnas :giggle:
D1767877-53F7-4BE5-9203-B46A101981F0.jpeg

wukkaN

Aktiv medlem
Har aldrig använt kompressor för tubeless, men det pratas om att trycktanken är det som behövs för att få ett snabbt luftflöde som skjuter upp däcket på plats. Den där har ingen tank alls. Med den informationen drar jag slutsatsen att den inte skulle fungera så bra.
Ah, du har nog rätt. Tänkte att den kanske pumpa tillräckligt många liter/minut men det kanske är lika bra att skaffa något ordentligt :)

darkforce

Aktiv medlem
Någon som har erfarenhet av den här? Tänker främst för tubeless.
totalt värdelös till tubeless den ger för lite flöde tar ett halvt sekel o pumpa ett bildäck me den där... ja gav min till grannen o köpte en https://www.jula.se/catalog/verktyg.../kompressorer/kompressorer/kompressor-007339/

Hep

Aktiv medlem
Jag har en liknande kompressor som jag inte behöver. Någon som vill ha och testa lite, kan hämta gratis i Vallentuna.

Edit: Jag kör inte tubeless, men ändå rätt säker på att den inte funkar till det.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer