Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har du stryk 43 så har ja gett par lidlpjuck som är oanvända och antagligen aldrig kommer bli använda.Sambal Oelek sa:Men... vad tråkiga saker det var denna gången, jag som hade hoppats på skor, hjälmen är bra men den har jag redan :)
https://www.lidl.se/sv/erbjudanden.htm?id=133
Peth sa:Ekerreflexer får det bli.
Frankenstein's Bike sa:Övriga trevlig varor som ska säljas är mekstället och ekerreflexerna.
Inte dom här:Marren sa:"Ekerreflexerna passar alla vanliga ekrar"
Vilka passar den inte till?
Förutom då det givna svaret, de ovanliga.
eketjall sa:Inte dom här:Marren sa:"Ekerreflexerna passar alla vanliga ekrar"
eketjall sa:Inte dom här:Marren sa:"Ekerreflexerna passar alla vanliga ekrar"
Marren sa:"Ekerreflexerna passar alla vanliga ekrar"
3Ms variant funkar sådär på reducerade ekrar av modell 1,5 mm också. De sitter kvar men fäster bara i den tjocka änden precis vid nippeln så de blir snabbt smutsiga om man har fälgbromsar.Frankenstein's Bike sa:Ekerreflexarna köpta, de brukar gå åt nästan lika snabbt som topfrog-sadlarna. En hjälm i XL bärgades också den.
Har för mig att reflexerna inte funkar med aeroekrar.
Tack, har aero på några uppsättningar.Belse sa:Marren sa:"Ekerreflexerna passar alla vanliga ekrar"
Funkar dåligt på platta ekrar, hade det på en av mina cyklar och dom sitter lite halvtaskigt på den platta biten, man får skjuta ut den ända mot nippeln där ekern är rund en liten bit för att den ska sitta någorlunda bra.
Belse sa:Sambon har (äntligen) börjat cykla till jobbet så hon behövde en hjälm, så jag var in och köpte en sån, och även en mobilhållare som hon också ville ha en. Av bara farten så blev det en ryggsäck också, som jag egentligen inte behöver men den var ju billig så bör väl funka som lite slit o släng, men om jag vill jag en lämplig vattenblåsa till den, var hittar jag en sån hill ett vettigt pris?
Jonatan F sa:Har någon testat ryggan?
Atlas sa:Den där sadeln alla tycker så mycket om på förra rean var sämsta möget jag använt. Två turer så var den fulsliten. Den var inte värd sina 129kronor eller vad den nu kostade.
138 sa:Jonatan F sa:Har någon testat ryggan?
Haft en identisk från Lidl tills för ett år sen då nåt gick sönder (nån söm om jag minns rätt, hade säkert gått att slöjda ihop). Höll ihop ok i +3 år, använd då och då för cykling, några utlandsresor, utflyktsrygga, mindre träningsväska. Använde den inte med vattenblåsa.
Ger inget direkt kvalitétsintryck, men funkar fint för priset så det blev en ny nu! ...och kanske en extra i reserv/till sambon :)
Köpt två andra ryggor på Lidl, och de har varit kanon för nisch användande (tex löpning) som man inte gör så ofta, men inte slitstarka. Dvs funktion bra, men tar slut fort. Skall du använda den då och då, absolut, pendla till jobbet, nej, köp ngt annat.Jonatan F sa:Har någon testat ryggan?
Det beror nog på var det är. Min uppfattning är att hypen kring mekställen lagt sig de senaste åren, och de har funnits kvar flera dagar, i vissa butiker veckor. Sadlarna är värre, de har kunnat vara borta redan på kvällen första dagen...Clinger sa:Behöver man hänga på låset den 5 april för att hinna få ett mekställ tro? Eller räcker det med att man är där efter arbetstid?
Foss sa:Jag förstår inte förtjusningen i sadeln. Jag köpte en men det är det jävligaste jag suttit på. Men baken är ju som baken så det är väl kanske så att min inte var kompatibel med sadeln helt enkelt
Foss sa:Jag förstår inte förtjusningen i sadeln. Jag köpte en men det är det jävligaste jag suttit på. Men baken är ju som baken så det är väl kanske så att min inte var kompatibel med sadeln helt enkelt
ooms sa:Det beror nog på var det är. Min uppfattning är att hypen kring mekställen lagt sig de senaste åren, och de har funnits kvar flera dagar, i vissa butiker veckor. Sadlarna är värre, de har kunnat vara borta redan på kvällen första dagen...Clinger sa:Behöver man hänga på låset den 5 april för att hinna få ett mekställ tro? Eller räcker det med att man är där efter arbetstid?