Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Testet ligger ju postat en bit upp i tråden!Nu har det tjötats en massa om kaffefilter här, något resultat måste allt snack fått. Så vilket är nu det bästa? Det mest hållbara!?
Körsbärsvecka på Lidl nu!Jag är alltså inte ensam som gillar sånt? Jag träffar aldrig ngn i Sverige som gillar inlagda körsbär och liknande. Köpte en burk på Lidl Östberga för ett par veckor sedan.
Vakna!!!! ;)Pratar du illa om dessa fantastiska körsbär!? Har varit runt i fyra butiker i desperat jakt på detta mörkröda guld - gärna i kombination med deras krämiga, grekiska yoghurt. Sjukt gott!
/D
Vakna!!!! ;)
Här kommer ett cykelrelarerat tips, upptäckte att de ju har Perlenbacher Radler nyligen?
Visa bilaga 470168
Vet inte, jag köpte aldrig nån. Jag brukar mest dricka radler när jag är i München, och då kan ju blandningen variera allt fr 25-75% öl beroende på den som sköter kranarna och flödet ur öltunnan.Är den god? Alla ickealkoholhaltiga Radler jag har smakat hittills har mest smakat citronläsk, vilket jag slutade dricka i typ 14-årsåldern.
Tänkte att vi skulle föreviga det här tillfället. Lagom till sommaren kommer kanske omg 3 av Lidls limited edt sneaker släpp
Visa bilaga 454292
edit: stavning & grammatik
Visa bilaga 471901
Jag har ett par. De är grymt sköna!
De har med annan smak än citrus, bl.a grapefrukt. Man får de det som en god dryck och inte att den exakt ska vara som originalet ?Vet inte, jag köpte aldrig nån. Jag brukar mest dricka radler när jag är i München, och då kan ju blandningen variera allt fr 25-75% öl beroende på den som sköter kranarna och flödet ur öltunnan.
Köpte grapefrukt, helt ok.De har med annan smak än citrus, bl.a grapefrukt. Man får de det som en god dryck och inte att den exakt ska vara som originalet ?
Och dessutom äkta finskt tjärschampo som får dit hår att dofta finskt skogsbrand för bara 14,901 liter finsk såpa för 19:90 denna vecka. Happykorrekt för cykeltvätt.
Tvål med tallolja - Lidl Sverige
Tvål med tallolja - Ren och fräsch med skogens dofter. Lidl Sverigewww.lidl.se
Om man går ja .... ?Och dessutom äkta finskt tjärschampo som får dit hår att dofta finskt skogsbrand för bara 14,90
Visa bilaga 472647
Rekomenderas varmt
är du allvarlig med rekommendationen?Och dessutom äkta finskt tjärschampo som får dit hår att dofta finskt skogsbrand för bara 14,90
Visa bilaga 472647
Rekomenderas varmt
Det är ett bra mjällschampo.är du allvarlig med rekommendationen?
Jag körde slut på en flaska sånt. Var kul i början sedan ledsnade man rätt hårt på det. Tyckte jag då. Fast det kan ju ha några positiva effekter som man inte märkte av. Är inte så mottaglig för effekter öht :)
Lindrar Psoriasis i hårbottnen och glöm inte den underbara doften av en liten skogsbrandär du allvarlig med rekommendationen?
Jag körde slut på en flaska sånt. Var kul i början sedan ledsnade man rätt hårt på det. Tyckte jag då. Fast det kan ju ha några positiva effekter som man inte märkte av. Är inte så mottaglig för effekter öht :)
Lindrar Psoriasis i hårbottnen och glöm inte den underbara doften av en liten skogsbrand
Helt korrekt, riktigt bra!Rejält lång tråd så misstänker att jag är inte den första att tipsa om att pretzlarna ifrån Lidl är av mkt bra kvalitet. Kostnaden dessutom försumbar om man jämför när man tidigare fick åka intill Söderhallarna (och betala dyrt för resa TOR). Hur som haver rejält bra afterbikekrubb i kombination med en öl för den som ännu inte hamnat i kringelträsket.
Helt korrekt, riktigt bra!
Fast eftersom Lidl är tyskt så använder vi tyska stavningen brezel, eller brez´n, och inte den amerikaniserade![]()
Korrekt svenska är alltså kringlor till "after bike".Man kan också prata svenska; ”kringlor”.
har två i min ägo, laddar en med smältlim, och den andra med polyetenstavar, för lagning av skidbelag,
rekommenderas.
Varje sportbutik som har skidverkstad borde ha.Det där med att laga belag verkar ju smutt! Var köper man polyetenstavar? Googlade snabbt utan framgång...
Nästa vecka, alltså 29/3-4/4 har de en del cykeltillbehör hos Lidl :)
Bla mekstället för 349:-
Håller med, lite tunt utbud i årets cykelvecka. Jag saknade definitivt deras höst/vinter cykelvecka förra året då tidigare långbyxor har varit riktigt solida.Lite förvånad att det inte fanns några kläder denna gång (åtminstone inte i reklambladet). Byxorna brukar iofs inte vara nåt att ha, men tröjorna är prisvärda och kan ibland vara riktigt snygga.
Sök på P-tex.Det där med att laga belag verkar ju smutt! Var köper man polyetenstavar? Googlade snabbt utan framgång...
I samma cykelkampanj så säljer man dessa True wireless-lurar för 249:-. Värt att testa eller skräp - vad tror audiofilerna där ute?
Någon som har testat deras cykelpump? Ser fin ut på bilderna. Påminner om LezyneHjula av glädje! från Måndag, 29/3 Lidl Sverige
Hjula av glädje! från Måndag, 29/3 Lidl Sverigewww.lidl.se