42Hz
Aktiv medlem
Tips om budgetprylar på Lidl
Jo, från igår. =)Var in idag och såg att den fanns. Köpte tre direkt. Tidigare har den bara funnits när det varit finskt tema. Vilket det väl inte är nu?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jo, från igår. =)Var in idag och såg att den fanns. Köpte tre direkt. Tidigare har den bara funnits när det varit finskt tema. Vilket det väl inte är nu?
Enligt reklambladet i alla fallFinns tjärschampot inne då?
Lite kul att kampanjen heter ”Finska smaker” och tjärschampot är placerat på en sida med i övrigt bara matvarorEnligt reklambladet i alla fall
Allt går ner med sprit! Blir som en rökig whisky, fast billigare! ;)Lite kul att kampanjen heter ”Finska smaker” och tjärschampot är placerat på en sida med i övrigt bara matvaror![]()
Snarare smaklöken...Tips för den som gillar lakrits: lakritspulver
Jag vet inte om det finns på Lidl, men det finns nog att få tag på lite här och var, och det kan användas till smaksättning av det mesta. Youghurt, sillen, tandkräm, sportdrycken. Bara fantasin sätter gränser.
Visa bilaga 767130
Visst var den godare än väntat, ja! Mer som en milkshake-smak kanske, men gott!
Supergod!
Jag har Lidls fotokromatiska glasögon, men inte köpta så nyligen. När jag köpte dem så ingick inga tillbehör förutom glasögonfodralet i alla fall.Glasögonfodral, glasögon såklart, men något mer typ ett enklare mjukfodral/påse eller putsduk också?
Jag har ett par, där var det ett hårt fodral, två extra linser (gul + spegel mörk) och en pytteliten putsduk.Någon som köpt de fotokromatiska glasögonen häromsistens, och kan berätta vad innehållet i en obruten förpackning ska vara? Glasögonfodral, glasögon såklart, men något mer typ ett enklare mjukfodral/påse eller putsduk också?
(Såg ett kvarvarande par i min butik, men förpackningen var lite skändad.)
Håller med, toppkvalitet på denna.Köpte mjölkskummaren för 249kr och testade i morse. Det fasta mjölkskummet håller riktigt hög klass! Nice med latte på jobbet också.
Det vet vi först när det gått lite tid. Deras stavmixer var riktigt usel. Fungerade bra i två veckor. Motorn var lite väl steglös så den accade tills den började ryka xDHåller med, toppkvalitet på denna.
Går ju att köpa ngt annat märke och sen köpa en batteriadapter på amazon,ali eller likande. Om du har många Lidl-batterier alltså.Varför har de inte någon batteridriven trimmer på mitt Lidl?! De hade ju det mesta annat från vinkelslipar till färgsprutor.. Något de brukar få in?
Ah bra tipsGår ju att köpa ngt annat märke och sen köpa en batteriadapter på amazon,ali eller likande. Om du har många Lidl-batterier alltså.
Varför har de inte någon batteridriven trimmer på mitt Lidl?! De hade ju det mesta annat från vinkelslipar till färgsprutor.. Något de brukar få in?
Batteriadapter? Berätta mer!Går ju att köpa ngt annat märke och sen köpa en batteriadapter på amazon,ali eller likande. Om du har många Lidl-batterier alltså.
Ja.. jag vill ha till gräset i trädgården.. inget annat :)Jag tror ev att ni pratar om olika sorts trimmers![]()
Ja.. jag vill ha till gräset i trädgården.. inget annat :)
Hmm synd, fanns inga batteridrivna trimmers på mitt men kan finnas om man kollar runt då kanske.Det hade dom för ett par veckor sedan. Trimmer och gräsklippare.
Finns många olika som passar de flesta märken. De största typ makita, ryobi mfl men även till parkside och meec. Sök lite typ: https://www.google.com/search?q=bat...BBgBIF8&hl=sv&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8Batteriadapter? Berätta mer!
Bästa nötterna i stan! :)Jag gillar Lidl främst för deras jordnötter. Har inte lyckats hitta billigare någonstans nu. Tror de kostar 41 kr/kg nu, som normalpris. Bytte leverantör från Willys då de höjde priserna från typ 37 till 45 kr/kg på ett par månader. Någon som känner till ännu billigare jordnötter? ?
Visa bilaga 691410
Kanske det, men jag har gått tillbaka till Willys nu. De har sänkt priset. Snål som man är.Bästa nötterna i stan! :)
Äter du 1 kg/dag sparar du in 105 kr i veckan. Inte illa!Kanske det, men jag har gått tillbaka till Willys nu. De har sänkt priset. Snål som man är.
Visa bilaga 769465
De är så oljiga och salta. Gillar eldorados cashewnötter dock.Kanske det, men jag har gått tillbaka till Willys nu. De har sänkt priset. Snål som man är.
Visa bilaga 769465
Jag antar att det är för tråd med fluss i.Invertersvets med veksvetstråd som fungerar utan skyddsgas.. Visste inte ens att det fanns, är det något att ha för 999 kr?
![]()
LIDL reklamblad • Måndag 27/04 - söndag 03/05 2026
Hitta alla reklamblad från Lidl på en plats. ⭐ Få de senaste erbjudande från Lidl här så att du inte missar de senaste reorna. ❤ Se alla veckans senaste reklamblad här.dinareklamblad.se
Jaha ja det är så det funkar. Trodde man brukade ha skyddsgas till den typen av svets men då så.Jag antar att det är för tråd med fluss i.
Vad gäller om det är något att ha är väl svaret det klassiska, vad är det du ska ha det till? Duger säkert att sy ihop lite armeringsjärn eller liknande, men jag skulle nog inte bygga cykelram med det.
Går väl bra det med?Jag antar att det är för tråd med fluss i.
Vad gäller om det är något att ha är väl svaret det klassiska, vad är det du ska ha det till? Duger säkert att sy ihop lite armeringsjärn eller liknande, men jag skulle nog inte bygga cykelram med det.
Man brukar ha gas men det finns tråd med flussmedel i mitten.Jaha ja det är så det funkar. Trodde man brukade ha skyddsgas till den typen av svets men då så.
Svetsa lite i trösklar på vissa bilar :) Äger en pinnsvets men den funkar inte till något så tunt, inte för mig iaf.
Faaaaaaack!!!!!Imorgon kommer de äckelgodäckliga körsbären igen!
Imorgon kommer de äckelgodäckliga körsbären igen!
Måste man köpa dem om man handlar på Lidl nu under veckan?Imorgon kommer de äckelgodäckliga körsbären igen!
Lite bakvänt påstående där. Varför åker du till Lidl i veckan för att handla något annat?Måste man köpa dem om man handlar på Lidl nu under veckan?
Såg dom i Lördags i FrölundaImorgon kommer de äckelgodäckliga körsbären igen!
De brukar inte gå åt särskilt snabbt. Så du kan ta det lugnt.Måste man köpa dem om man handlar på Lidl nu under veckan?