Tips om budgetprylar på Lidl

Tips för den som gillar lakrits: lakritspulver

Jag vet inte om det finns på Lidl, men det finns nog att få tag på lite här och var, och det kan användas till smaksättning av det mesta. Youghurt, sillen, tandkräm, sportdrycken. Bara fantasin sätter gränser.

1746532099197.webp

Någon som köpt de fotokromatiska glasögonen häromsistens, och kan berätta vad innehållet i en obruten förpackning ska vara? Glasögonfodral, glasögon såklart, men något mer typ ett enklare mjukfodral/påse eller putsduk också?

(Såg ett kvarvarande par i min butik, men förpackningen var lite skändad.)

Någon som köpt de fotokromatiska glasögonen häromsistens, och kan berätta vad innehållet i en obruten förpackning ska vara? Glasögonfodral, glasögon såklart, men något mer typ ett enklare mjukfodral/påse eller putsduk också?

(Såg ett kvarvarande par i min butik, men förpackningen var lite skändad.)
Jag har ett par, där var det ett hårt fodral, två extra linser (gul + spegel mörk) och en pytteliten putsduk.

Håller med, toppkvalitet på denna.
Det vet vi först när det gått lite tid. Deras stavmixer var riktigt usel. Fungerade bra i två veckor. Motorn var lite väl steglös så den accade tills den började ryka xD

Men deras airfryer har jag haft i över två år och är väldigt nöjd. Förutom att appen aldrig fungerade med den

Senast ändrad:
Varför har de inte någon batteridriven trimmer på mitt Lidl?! De hade ju det mesta annat från vinkelslipar till färgsprutor.. Något de brukar få in?

Ja. Spontanköpte en häromveckan. Den låg vid kassan. Minns inte priset, (ca 200 pix? ) Mycket billigare än nytt skär på min gamla Moser som gått i många år. Inte kört den än dock.

Varför har de inte någon batteridriven trimmer på mitt Lidl?! De hade ju det mesta annat från vinkelslipar till färgsprutor.. Något de brukar få in?

Jag gillar Lidl främst för deras jordnötter. Har inte lyckats hitta billigare någonstans nu. Tror de kostar 41 kr/kg nu, som normalpris. Bytte leverantör från Willys då de höjde priserna från typ 37 till 45 kr/kg på ett par månader. Någon som känner till ännu billigare jordnötter? ?

Visa bilaga 691410
Bästa nötterna i stan! :)

Invertersvets med veksvetstråd som fungerar utan skyddsgas.. Visste inte ens att det fanns, är det något att ha för 999 kr?

Jag antar att det är för tråd med fluss i.
Vad gäller om det är något att ha är väl svaret det klassiska, vad är det du ska ha det till? Duger säkert att sy ihop lite armeringsjärn eller liknande, men jag skulle nog inte bygga cykelram med det.

Jag antar att det är för tråd med fluss i.
Vad gäller om det är något att ha är väl svaret det klassiska, vad är det du ska ha det till? Duger säkert att sy ihop lite armeringsjärn eller liknande, men jag skulle nog inte bygga cykelram med det.
Jaha ja det är så det funkar. Trodde man brukade ha skyddsgas till den typen av svets men då så.

Svetsa lite i trösklar på vissa bilar :) Äger en pinnsvets men den funkar inte till något så tunt, inte för mig iaf.

Jaha ja det är så det funkar. Trodde man brukade ha skyddsgas till den typen av svets men då så.

Svetsa lite i trösklar på vissa bilar :) Äger en pinnsvets men den funkar inte till något så tunt, inte för mig iaf.
Man brukar ha gas men det finns tråd med flussmedel i mitten.
Har faktiskt byggt en cykelram med en sån ;) . (biltemas motsvarande för 15 år sen) Men inte klassiskt tunna rör utan liggcykel i 1.5mm fyrkantsprofil.

Måste man köpa dem om man handlar på Lidl nu under veckan?
Lite bakvänt påstående där. Varför åker du till Lidl i veckan för att handla något annat?

De hade någon mutterdragare för några veckor sen som jag är sugen på men den är nog slut nu. Annars?

Jag kommer åka dit å köpa äckliga körsbär, oliver och nedsatt ost. Börjar misstänka att hemköp bredäng är billigare + har större utbud körsbärsgeggor än Lidl. Finska tjärschampot också + diverse smörkakor å Jacob Söderkvist, det gillar jag med Lidl.

Annars börjar ju Lidl kännas lika dyrt och trist som ICA nuförtiden

Tillbaka
Topp