Tips på bra hörlurar?

Tips på bra hörlurar?
Kan rekommendera miiego al3+ freedom. Använder dem alltid vid träning/långpass på cykeln. Under tusenlappen, lång batteritid, bekväma, trådlösa och svettåliga.

Tips på bra hörlurar?
miiego intressant märke, aldrig hört talas om. Någon som har deras M7 eller deras Miibuds Action ?
behöver ett par nya för Trainern så vattentålig är ett krav och dessa är betydligt billigare än Jabras active 8 som jag sneglad på.

Tips på bra hörlurar?
Har det hänt nåt nytt?
Mina Padmate S53 har nu börjat visa samma problem som de tidigare varianterna jag haft där högra luren slutar ladda från etuin.
Sjukt störigt när man ska iväg och efter trettio sekunder piper den om lågt batteri.

Hade ett annat par Padmate där samma sak hände efter ett och ett halvt år, fick ett par nya på garanti och exakt samma hände igen efter ett år.
Dum nog köpte jag en nyare modell - samma sak igen.
I övrigt bra ljud och bra batteritid för pengen men de verkar helt klart ha en begränsad livslängd vilket ju suger....speciellt när halva produkten funkar utmärkt.

Så nåt slags ersättare behöver inhandlas.
Budget max en tusing.
Krav: in ear, inga konstiga appar, bra batteritid, ANC är inte ett måste men trevligt om det faktiskt funkar, hyfsat ljud på telefonsamtal.

Tips på bra hörlurar?
Har det hänt nåt nytt?
Mina Padmate S53 har nu börjat visa samma problem som de tidigare varianterna jag haft där högra luren slutar ladda från etuin.
Sjukt störigt när man ska iväg och efter trettio sekunder piper den om lågt batteri.

Hade ett annat par Padmate där samma sak hände efter ett och ett halvt år, fick ett par nya på garanti och exakt samma hände igen efter ett år.
Dum nog köpte jag en nyare modell - samma sak igen.
I övrigt bra ljud och bra batteritid för pengen men de verkar helt klart ha en begränsad livslängd vilket ju suger....speciellt när halva produkten funkar utmärkt.

Så nåt slags ersättare behöver inhandlas.
Budget max en tusing.
Krav: in ear, inga konstiga appar, bra batteritid, ANC är inte ett måste men trevligt om det faktiskt funkar, hyfsat ljud på telefonsamtal.

Lite över budget men grym batteritid, okej ljud, jag kör mycket 1-lurs mono. Jag har haft mina (vita) i 2år nu och dom är bättre än B&W på allt utom ljud. Tvättade i 40°C av misstag (rekommenderas ej) och dom håller än😀

Nero TX 899kr om under-1000 är satt i sten, ej testat dom.

Senast ändrad:
Tips på bra hörlurar?
Alltså, inget på kickstarter skall man väl betrakta som produkter utan mer som sponsring av den som labbar.
Men kanske kul att kunna fånga sina äventyr lätt. Om det skulle komma en sån produkt.
4k "normalpris" är knappast nära sanningen. Det skulle vara osäljbart.

Tips på bra hörlurar?
Det här är hörlurar som har avslutat Kickstarter och som säljs nu
De är nischade åt ett annat håll. Men kanske lika användbara....
2_6d2782d8-7e61-40bf-abf9-5a4e3db6dd66.jpg

Soundcore Sleep A30

Tillbaka
Topp