Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Lustigt, jag hade några andra dyrare sennheiser o där dog också ena luren efter ett tag.Nån på prisjakt skrev också att ena luren pajade efter en vecka. Provat reklamera/ säker det var svett som dödade dem?
Tycker ofta trådade dör i ena luren efter ett tag. Gäller även Apple. Gissar de börjar glappa efter alla ryck när man tappar etc.Lustigt, jag hade några andra dyrare sennheiser o där dog också ena luren efter ett tag.
Har det hänt nåt nytt?
Mina Padmate S53 har nu börjat visa samma problem som de tidigare varianterna jag haft där högra luren slutar ladda från etuin.
Sjukt störigt när man ska iväg och efter trettio sekunder piper den om lågt batteri.
Hade ett annat par Padmate där samma sak hände efter ett och ett halvt år, fick ett par nya på garanti och exakt samma hände igen efter ett år.
Dum nog köpte jag en nyare modell - samma sak igen.
I övrigt bra ljud och bra batteritid för pengen men de verkar helt klart ha en begränsad livslängd vilket ju suger....speciellt när halva produkten funkar utmärkt.
Så nåt slags ersättare behöver inhandlas.
Budget max en tusing.
Krav: in ear, inga konstiga appar, bra batteritid, ANC är inte ett måste men trevligt om det faktiskt funkar, hyfsat ljud på telefonsamtal.
soundbysweden.com