Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tack för de snabba tipsen! Antar att det är XXL i Sisjön. Börjar där och sen Sportspec. Går ju alltid att finna på nätet, men skydd och skor vill man ju gärna prova för bästa passform/komfort.
Perfekt! Jätte tack! :D Besöker Skanstorget allra först! klickade på länken och kom till Ski store.se, men antar att det är samma affär. Kollar också Sportson med Fox skydden. Tack än en gång för snabb feedback!
ja har köpt alla skydd och skor ja har på crc, helt klart värt det tycker jag. Skydd finns jättebra guider för och skostorlek gå ju också att mäta. Annars kan du ju prova skor o skydd i affären så vet du va du ska beställa för nåt!
XXL Bäckebol fungerar med, han som jobbar där är trevlig. Har dåliga erfarenheter från sportspec, då rekommenderar jag hellre någon annan butik typ cykelcity eller bikeplace
Vill förresten nämna en annan trevlig butik i närheten.
Kolla in hos Sävedalens cykel & sport på Göteborgsvägen i Partille. Inriktar sig mest på racer/cx och lite vanliga hybrider men trevlig personal som mer än gärna hjälper till oavsett vad man letar efter eller behöver hjälp med. Vet inte hur det är med skydd hos dom men dom har en del kläder och massor med andra cykelprylar.
Isacson skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag antar också att jag kan hitta bra service
> för cykeln hos någon av dessa.
Jag rekommenderar Bikeplace när det gäller verkstad/service. Har fungerat riktigt bra de gånger jag lämnat in cyklar där.