Stormpanzer
Medlem
Tips på cykel för nybörjare?
Tjena! Är intresserad av att skaffa en cykel då min väldigt gammal cykel har gått i pansion, men då jag inte har nån kunskap alls om cyklar så kände jag att de kan va bra att fråga er. Jag är en kille på 190 som väger en del ( 130kg) och älskar att cykla, brukarde cykla mycket längst landsvägen där jag bor, är inte direkt världens rikaste man så skulle inte vilja punga ut jätte mycket pengar men endå vilja ha en cykel som endå håller ett tag. Tänkt mig runt 5-6 tusen i summa? Som sagt har ingen aning om vad som är bra för mig, så tö kte kika om ni har några tips? Behövs mer info är jag mer än gärna villig att de det :)
PS tittade på stadium på deras cyklar och hittade en som jag funderade på, men blev lite osäker när jag läste runt lite på webben
www.stadium.se
PS tittade på stadium på deras cyklar och hittade en som jag funderade på, men blev lite osäker när jag läste runt lite på webben
Cyklar - Fri frakt & fri retur i butik - Stadium.se
Här har vi samlat våra cyklar i olika storlekar och oavsett om du letar efter en damcykel, barncykel eller herrcykel handlar du det enkelt online hos oss. Letar du kanske efter nånting för att ta dig till jobbet eller skolan? Eller en mountainbike som tar dig downhill? Vi har racercyklar för...