Tips på cyklar?

Tips på cyklar?
Eftersom jag cyklar till skolan varje dag känner jag att jag inte vill riskera att ramen går sönder av att jag tappar den eller att den går sönder av annan orsak

Tips på cyklar?
Rasmus00mtb sa:
Kag ska köpa cyklen i vår och då ligger min budget på cirka 30 000 kr. Jag skulle kunna tänka mig en begagnad.

Har du 30 000 kr att spendera så skulle jag personligen köpa en billig cykel för pendling för 3000 kr (Biltema Yosemite t.ex.) som du utrustar med lyse, skärmar och lås och sedan en renodlad skogs MTB för typ 27 000 kr. Finns många att välja på både elassisterade, heldämpade och fjäderlätta hardtails.

Tips på cyklar?
fhansson925 sa:
Rasmus00mtb sa:
Kag ska köpa cyklen i vår och då ligger min budget på cirka 30 000 kr. Jag skulle kunna tänka mig en begagnad.

Har du 30 000 kr att spendera så skulle jag personligen köpa en billig cykel för pendling för 3000 kr (Biltema Yosemite t.ex.) som du utrustar med lyse, skärmar och lås och sedan en renodlad skogs MTB för typ 27 000 kr. Finns många att välja på både elassisterade, heldämpade och fjäderlätta hardtails.

Biltema?! fhansson925, gå direkt i fängelse utan att passera gå!

Senast ändrad:
Tips på cyklar?
Frankenstein's Bike sa:

Vad är bättre under 3000 kr? Har en Yosemite X-trail 29" med Acera växlar till vardags själv och den funkar utmärkt. Fast jag har även en e-mtb så snart är man väl bannlyst från denna sida. ?

Tips på cyklar?
Varför skriver vissa personer "cykLen"? Helt galet ju.

Fortsätt att hojja till skolan på den du har och kör den nya som en rövare i skogen istället :) Den lär (nog) bli stulen annars.

Tips på cyklar?
Frankenstein's Bike sa:
fhansson925 sa:
Rasmus00mtb sa:

Efter att mina LED-extraljus på bilen stals så monterade jag dit Biltemastrålkastare. Ingen har stulit dem än...

Tillbaka
Topp