Rasmus00mtb
Ny medlem
Tips på cyklar?
Hej jag undrar om ni har några tips på en fs mtb men aluminiumram. Jag har tittat på scott genius, är det något att ha?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Men det är inget att cykla till skolan på. Bättre att behålla den gamla cykeln till det.Rsdea sa:Scott genius är grym tycker jag. Har själv en 720 plus !
Konkret sa:Hur rik är du?
Rasmus00mtb sa:Kag ska köpa cyklen i vår och då ligger min budget på cirka 30 000 kr. Jag skulle kunna tänka mig en begagnad.
fhansson925 sa:Rasmus00mtb sa:Kag ska köpa cyklen i vår och då ligger min budget på cirka 30 000 kr. Jag skulle kunna tänka mig en begagnad.
Har du 30 000 kr att spendera så skulle jag personligen köpa en billig cykel för pendling för 3000 kr (Biltema Yosemite t.ex.) som du utrustar med lyse, skärmar och lås och sedan en renodlad skogs MTB för typ 27 000 kr. Finns många att välja på både elassisterade, heldämpade och fjäderlätta hardtails.
Frankenstein's Bike sa:Biltema?! fhansson925, gå direkt i fängelse utan att passera gå!
Ännu roligare är det att träffa någon som säger "cykelen" :-)NickPick sa:Varför skriver vissa personer "cykLen"? Helt galet ju.
Fortsätt att hojja till skolan på den du har och kör den nya som en rövare i skogen istället :) Den lär (nog) bli stulen annars.
Rattnalle sa:Ännu roligare är det att träffa någon som säger "cykelen" :-)NickPick sa:Varför skriver vissa personer "cykLen"? Helt galet ju.
Fortsätt att hojja till skolan på den du har och kör den nya som en rövare i skogen istället :) Den lär (nog) bli stulen annars.
Frankenstein's Bike sa:fhansson925 sa:Rasmus00mtb sa:Kag ska köpa cyklen i vår och då ligger min budget på cirka 30 000 kr. Jag skulle kunna tänka mig en begagnad.
Har du 30 000 kr att spendera så skulle jag personligen köpa en billig cykel för pendling för 3000 kr (Biltema Yosemite t.ex.) som du utrustar med lyse, skärmar och lås och sedan en renodlad skogs MTB för typ 27 000 kr. Finns många att välja på både elassisterade, heldämpade och fjäderlätta hardtails.
Biltema?! fhansson925, gå direkt i fängelse utan att passera gå!