Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ghostface sa:Han berättade även om någon (Happyit) som varit inne förra veckan och köpt 4-5 par till sig själv och lika många ”till sina kompisar” ?
Allroad sa:Sorry för att jag hade sån misstro innan.
Lyckades knipa det enda paret som var nedsatt på Synsam Lidingö. 399 bagis är överkomligt!
marr sa:Synsam väla hade en 5-6par med prizm trail.
Typ 399-699:-
Rattnalle sa:De där prizm low light är jag lite nyfiken på för allmän höstcykling och eventuellt med pannlampa, för att slippa få skit i ögonen. Hur är de egentligen?
David_J sa:marr sa:Synsam väla hade en 5-6par med prizm trail.
Skumt, var där igår, söndag, och frågade. Då visste de inget om några nedsatta oakleys..
Well, prizm trail, var nog ändå inte mitt target...
marr sa:David_J sa:marr sa:Synsam väla hade en 5-6par med prizm trail.
Skumt, var där igår, söndag, och frågade. Då visste de inget om några nedsatta oakleys..
Var där måndag. De hade dem bakom disk. Frågade bara efter den linsen, så fanns kanske fler andra med...
Gorby sa:marr sa:David_J sa:marr sa:Synsam väla hade en 5-6par med prizm trail.
Var där måndag. De hade dem bakom disk. Frågade bara efter den linsen, så fanns kanske fler andra med...
Var där idag och de hade absoluuuut inte några linser extra,varken framför eller bakom disk... ?
Razzr sa:
Razzr sa:Tänkte mest på att dom förmodligen är köpt på rean
marr sa:Gorby sa:marr sa:David_J sa:marr sa:Synsam väla hade en 5-6par med prizm trail.
Var där idag och de hade absoluuuut inte några linser extra,varken framför eller bakom disk... ?
Alltså glasögon med prizm trail.... Men ja, de verkar blanda o ge i personalen helt enkelt :p
David_J sa:marr sa:Gorby sa:marr sa:David_J sa:marr sa:Synsam väla hade en 5-6par med prizm trail.
Alltså glasögon med prizm trail.... Men ja, de verkar blanda o ge i personalen helt enkelt :p
Svängde förbi igårkväll igen. Det spårade ur... ;)
Ja ja, solbrillor stod på behovslistan och nu har jag för ett tag..
Denna gång fick jag kontakt med några vänliga grabbar som jobbade i butiken så de började kolla listor och sätta rea-lappar allt eftersom. "Lika bra att få det gjort" tyckte de.
David_J sa:marr sa:Gorby sa:marr sa:David_J sa:marr sa:Synsam väla hade en 5-6par med prizm trail.
Svängde förbi igårkväll igen. Det spårade ur... ;)
Ja ja, solbrillor stod på behovslistan och nu har jag för ett tag..
Denna gång fick jag kontakt med några vänliga grabbar som jobbade i butiken så de började kolla listor och sätta rea-lappar allt eftersom. "Lika bra att få det gjort" tyckte de.
Allroad sa:Latch är fina! Vad fick du ge för dom?
skier sa:Tack för tipset! 399kr på Väla tyckte jag var ok pris.
marr sa:skier sa:Tack för tipset! 399kr på Väla tyckte jag var ok pris.
Hade de något kvar?