Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Behöver man lampa fortfarande eller är det tillräckligt ljust nu när vi har bytt till sommartid?
Är lite sugen på att hänga med men mitt tempo är förmodligen inte lika högt som erat, och jag kör duppfritt.
Cyklade igår och på sina ställen hade man ju velat ha dubbat men för det mesta funkade det utan, bara man inte står på allt för hårt.
Vi får se om jag dyker upp imorn. Är ju bara att dra hemåt när det blir för mörkt annars.
Har ju lampor men inget fästen, dom satt på en gammal kärringcykel som blev stulen i skogen.
Pannlampan jag har kanske duger däremot...vore ju kul att cykla med folk som kan stigarna så man lär sig hitta själv.
EDIT: vad håller ni för tempo? Kommer jag som är ny på stigen att hänga med er?
Lampproblemet har jag löst... Men odubbade Ground Control 29or blir det. Cyklade idag och det funkar ju så länge det inte är blankis.
Är det vid parkeringen ni samlas?
Så jag inte missar er om jag dyker upp ikväll.
Är ju sugen men beror lite på vilket tempo ni kommer hålla, om jag kommer hinna med. Se mitt förra inlägg.
kanske dyker upp idag ska försöka att inte somna på soffa i kväll så jag missar er
e som sagt väldigt ny och jag kör nog bara så länge som jag orkar.
tror inte jag fixar så jätte högt tempo än :)
men man måste ju börja någon stans
TormaxGP skrev:
-------------------------------------------------------
> kanske dyker upp idag ska försöka att inte somna
> på soffa i kväll så jag missar er
> e som sagt väldigt ny och jag kör nog bara så
> länge som jag orkar.
> tror inte jag fixar så jätte högt tempo än :)
> men man måste ju börja någon stans
>
> //Göran
Då kan du och jag försöka hänga på dom andra tillsammans ;)
vill tacka alla som var där idag mycket trevliga va ni,
är nog lite för ny ännu för att köra medans det är snö
och sådant.
det var kul även fast jag kom väldigt kort :)
får helt enkelt träna lite mer körning och vänta lite på att snön skall försvinna :)
Det var riktigt skoj att cykla tillsammans med andra och man försöker ju hålla lite högre tempo för att hänga med än när man är själv. Och jag fick lära mig många nya stigar.
Jag kommer säkerligen dyka upp på fler Tisdagsrajder men får bli i slutet av april nästa gång.
Tack för trevligt sällskap och en lärorik runda. Synd att mitt RunKeeper buggade ur så den inte trackade rundan. Hur långt cyklade vi egentligen? När jag stannade för min fotopaus hade vi cyklat ca 1:40h och då var vi på bergen uppe mellan masterna och Källtorpssjön.
rayDreamer skrev:
-------------------------------------------------------
> Hur långt cyklade vi
> egentligen? När jag stannade för min fotopaus
> hade vi cyklat ca 1:40h och då var vi på bergen
> uppe mellan masterna och Källtorpssjön.
När jag kan vara med igen har det förhoppningsvis blivit lite mindre snö/is i skogen och man vågar stå på lite mer. Och pedalerna kanske inte blir som isgator heller.
Jag hamnade ju mer och mer efter pga av det och sen när det blev mörkt så såg jag ju inte mycket med mina kassa lampor, så då gick det ju ännu saktare. Plus att man var bra trött :)