Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Riktigt sugen men jag kunde bara komma ifrån dagtid idag så jag gav mig ut själv på eftermiddagen.
Det blev en otroligt fin tur längs blå spåret efter bommen vid erstavik, som blev för blöt efter ett tag, så jag vände och cyklade andra hållet istället, vidare till tresnåret, sen gröna bakom sjön, två tornen, och en bit av a-trail efter att jag kommit vilse i närheten av halaste hällen.
Det är en hel del djupa pölar på favoritstigarna i nuläget, men större delen av turen blev ändå flowig stigcykling som det ska vara, trots X-king däck. :) Mycket av tresnåret är just nu en bäck snarare än stig, men fullt cykelbar.
Sen började det plötsligt tokhagla så jag stannade och fotade. Aprilväder!
Hoppas att ni får en skoj tisdagsrajd.
Ja herre jävlar. Här sitter man å skäms, total punkafestival!
Först burpa, sen punka två slang. Juans 26" slang höll ända hem. Väl hemma tog den 4 bar utan att blinka och däcket poppade snällt upp på fälgen. RIDÅ!