[Tjejtråd] Happy Chix

[Tjejtråd] Happy Chix
Vad är det för jättepannlampa du har på huvudet? Var hittar man en sån? Jag har bara sådana pyttesmå typ silvia ...men det kanske inte räcker?

[Tjejtråd] Happy Chix
Antar att du frågar Linnea men jag svarar ändå :-) Tror vi båda hade Silva orienteringslampor, jag har iaf en Silva 478. Köpte paket på www.letro.se (10+20W, 5,4 Ah), kan rekommenderas enligt mig!

[Tjejtråd] Happy Chix
Helt rätt att det är en silva lampa....min är dock lite lite dåli men det mesta fungerar. Hittade min hos en snäll storebror men det finns väl på sportaffärer tror jag, jag fäster min med kaborr band vilket funkar grymt bra! ev tur imorgon men vi håller det öppet då jag har lite ont i halsen.... // Linnea

[Tjejtråd] Happy Chix
Hej! Jag är också ganska ny på det här. Köpte cykeln för skatteåterbäringen i augusti och har nu äntligen vågat hänga med på en och annan Happy Easy Ride. Tycker att det är sjukt kul att cykla.
Varför har jag inte gjort det här tidigare?
Blir lite dyrt bara, för ju mer man cyklar desto bättre grejer vill man ju ha.
Försöker få tjejkompisarna att haka på men de är attans så motsträviga.

/Martina

[Tjejtråd] Happy Chix
Hej på er!
Är riktigt sugen på en cykeltur i helgen! Skickade PM till er jag känner till men kanske finns det fler chix som är sugna på en runda i Göteborgs skogar på lördag?
/Emelie

[Tjejtråd] Happy Chix
MAH >> Man får försöka tänka på att det inte finns någonting bättre att lägga pengar på än på sin kropp och kondition. Visst drar det iväg, men det är det värt. Själv köpte jag en MTB i somras efter att jag och sambon gjort en bra vinst på lgh försäljning. Surt bara att höstmörkret kom så fort.

[Tjejtråd] Happy Chix
Hej

Väcker en gammal tråd här :)

Jag är tjej och har precis upptäckt hur kul det är med MTB och via min sambo har jag hittat hit.

Jag är 24 år och bor i Göteborg i Kallebäck med min pojkvän och min hund. Hoppas att jag kan hänga med på turer någon gång snart. Har cyklat MTB i bara ett par månader så ni får ha tålamod med mig när jag hänger med på turer, men det kommer nog inte ta lång tid innan jag kommer ikapp ;)

[Tjejtråd] Happy Chix
pepparochsalt skrev:
-------------------------------------------------------
Surt bara att höstmörkret
> kom så fort.

Fast då får man cykla pannlampa. Det är också skoj :)

[Tjejtråd] Happy Chix
Hej på er!
Jag är rätt sugen på en tur i Göteborgs skogar idag. Plumses Pushbiketur låter lockande men jag har varit hos mormor och käkat en massa kakor i helgen så skulle nog behöva svettas runt lite också. ;)

Någon som e på? Behöver ju iofs inte bara vara chix. Vi kan ju dra ihop en liten tur om det är fler som vill med. Det är ju så gott väder!

Man skulle kunna köra en tur i Änggården och stanna till och köra lite pushbike med Plumse och co och köra vidare efter det?

/Emelie

Edit: Lite förtydligande

Senast redigerad av en moderator:
[Tjejtråd] Happy Chix
Kan inte pga axeln, men det vet ni ju säkert vid det här laget.

Undrar dock vilka som hade tänkt att köra 1:a gbgcupstävlingen (lätt dh) i blixås?
Det vore skitkul med ett stort startfält. (Det brukar dessutom vara riktigt schyssta priser att vinna).

Om det är någon som vill ha hjälp med spårval, träna på drop etc så säg till. Jag blir galen här hemma och vill gärna ut i skogen även utan egen cykel. :)

/e

[Tjejtråd] Happy Chix
Jomen som jag skrev så låter det väldigt lockande men skulle behöva bli av me alla kakor jag ätit i helgen också. Typ få upp lite flås ;) Därför tänkte jag kanske en kombination av båda?

Manji skrev:
> Emelie, varför följer ni inte med på Plumses
> tur i Änggården idag?
>
>
> Mvh
>
> -M-

[Tjejtråd] Happy Chix
einfinity skrev:
> Jomen som jag skrev så låter det väldigt
> lockande men skulle behöva bli av me alla kakor
> jag ätit i helgen också. Typ få upp lite flås
> ;) Därför tänkte jag kanske en kombination av
> båda?
>
>

Följ med på Plumse push-bike idag, imorgon är det en easy-ride i sisjön så då kan du svetta.

/Helena

[Tjejtråd] Happy Chix
Hej

Jag och Plumse var i Blixås igår söndag och körde. Det var jätteskoj så jag åker gärna dit igen, troligen på Söndag. Jag har planer på att köra 1:a GBG-downhill-cupen. Tekniktips när det gäller drop, spårval tas tacksamt emot.

/Helena

[Tjejtråd] Happy Chix
Det låter superkul med Blixås! Skulle absolut behöva hjälp med tips och råd.. :)
DH-tävligen låter väldigt kul, men osäker om jag kan. Men jättekul om fler tjejer ställer upp!

Är ledig på onsd (fram till ca 14) och ska vädret vara så här fint så funderar jag på att testa Blixås på fm, finns det någon som vill hänga på? Dels hittar jag inte och dels borde någon leda bort mig från de värsta missarna ;)

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp