Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Såg för övrigt att länsstyrelsen _inte_ är särskilt imponerad över Pellings visioner av en ny stadskärna. Tillbaka till ritbordet, och ett försiktigt optimistiskt hurra för oss natur-brukare!
Absolut jag kan alltid ta bilen till samlingsplatsen, gnälla av mig och sedan köra hem med en rivstart.
Det mesta i Lunsen är relativt rotigt och stenigt, japp.
Nåsten TT är bättre isf.
morga är det enda morga. Lugnet, alltså på västra sidan 255:an är betydligt mindre Sten och rötter än lunsen. Samma sak upp mot Lövstalöt i det som kallas Gozzis.
Vecka 27 börjar min semester. Då vill jag hitta på något. Jag skiter om det är att cykla eller sitta på en bänk. Bara det innefattar öl och trevligt umgänge. Jag bara nämner det för er...
Öl utan att cykla, tanken svindlar. Att vi inte tänkt på det tidigare!?
Ska vi starta en ny tråd "Torsdagsöl i Uppsala"? s, styr du upp det? Tänker att det kan vara samma regler som för torsdagscykling. Ser ingen anledning att tillåta simdräkt i det sammanhanget heller.
Det mesta i Lunsen är relativt rotigt och stenigt, japp.
Nåsten TT är bättre isf.
morga är det enda morga. Lugnet, alltså på västra sidan 255:an är betydligt mindre Sten och rötter än lunsen. Samma sak upp mot Lövstalöt i det som kallas Gozzis.
Trådtitel uppdatera och § 14b är nu tillagd för att ingen, absolut ingen skall kunna misstolka detta.
Även om Nåsten (TT då) är mindre rotigt och stenigt så är det ju mer zickzack än vad man tror där... Såklart beroende på vilken del av TT man kör. Men krokigt är det i vilket fall.
Fråga 1: Om mindre än 50 % är nedsänkta krävs alltså ingen klädsel? (Givet att man inte har nummerlapp förstås...)
Fråga 2: Får även torsdagcyklingsöl diskuteras här? Eller är det bara torsdagsölcykling?
Någon som ska luta cykel i helgen? Typ vid Churchill arms?
jag har faktiskt tänkt utflykta mig till Hellas på söndag för att testa lite parkbänkar där. Hört att det är bra lutning på ryggstöden.
men inget spikat
Mitt?Jag känner att det där är ett aningen högervinklat inlägg
Var tvungen att rotera skärmen 90 grader åt vänster för att det skulle bli läsbart ?
J*vla göteborgare är ni... ?Var tvungen att rotera skärmen 90 grader åt vänster för att det skulle bli läsbart ?