Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
dnleriksson sa:Tur att man slutar 18 så man får uppleva helgen :-)
dnleriksson sa:Om du körde på din näst bästa tid på NTT i de förhållandena så tolkar jag det som att du inte kört den så många gånger, men å andra sidan var det en skitbra tid i snöblasket :-)
WSB sa:Det var ett bra träningspass kan man ju lugnt säga. Inte bra före alls idag, drygt 100mm blötsnö och det kändes som plusgrader. Så det var verkligen slip 'n' slide i svängarna och på raksträckor var det inget rull alls. Slutade man trampa stod man stilla nästan direkt och då kör jag ändå fatbike...
Så cykelmässigt sisådär, träningsmässigt riktigt bra.
https://www.strava.com/activities/497117720
Skral sa:WSB sa:Det var ett bra träningspass kan man ju lugnt säga. Inte bra före alls idag, drygt 100mm blötsnö och det kändes som plusgrader. Så det var verkligen slip 'n' slide i svängarna och på raksträckor var det inget rull alls. Slutade man trampa stod man stilla nästan direkt och då kör jag ändå fatbike...
Så cykelmässigt sisådär, träningsmässigt riktigt bra.
https://www.strava.com/activities/497117720
Men vaddå cykla TT'n på 31 minuter i det där föret. Jag känner mig kränkt
Hetsjägar´n sa:Jag tänkte ta mig en tur imorgon 10.30. Förmodligen Lunsen och förmodligen Upplandsleden som är bäst trampad, med lite utsvävningar. Nån som vill med?
JojjeM sa:Hetsjägar´n sa:Jag tänkte ta mig en tur imorgon 10.30. Förmodligen Lunsen och förmodligen Upplandsleden som är bäst trampad, med lite utsvävningar. Nån som vill med?
Låter najs. Jag står över. Hemkommen från närakuten med nylimmat finger efter lite kreativt matlagande med vass kniv. Förmanad att ta det lugnt för att inte glappa upp :)
#skullebeställtpizza
/Johan
JojjeM sa:Hetsjägar´n sa:Jag tänkte ta mig en tur imorgon 10.30. Förmodligen Lunsen och förmodligen Upplandsleden som är bäst trampad, med lite utsvävningar. Nån som vill med?
Låter najs. Jag står över. Hemkommen från närakuten med nylimmat finger efter lite kreativt matlagande med vass kniv. Förmanad att ta det lugnt för att inte glappa upp :)
#skullebeställtpizza
/Johan
WSB sa:Lunsen hade vart fint.. Frågan är om jag kan slita mig loss! Upplandsleden borde vara mest uppkörd/trampad.
Skral sa:JojjeM sa:Hetsjägar´n sa:Jag tänkte ta mig en tur imorgon 10.30. Förmodligen Lunsen och förmodligen Upplandsleden som är bäst trampad, med lite utsvävningar. Nån som vill med?
#skullebeställtpizza
/Johan
Bortförklaringarna blir mer och mer avancerade...
Hoppas ditt finger läker ihop fint! :)
mikipedia_ sa:Skral sa:JojjeM sa:Hetsjägar´n sa:Jag tänkte ta mig en tur imorgon 10.30. Förmodligen Lunsen och förmodligen Upplandsleden som är bäst trampad, med lite utsvävningar. Nån som vill med?
#skullebeställtpizza
/Johan
Bortförklaringarna blir mer och mer avancerade...
Hoppas ditt finger läker ihop fint! :)
Det kan ju inte vara så illa efterson det inte är nån bild i misärtråden?
Läk väl.
#skullebeställtpizza
/Johan
snickarklas sa:Antar att det finns mycket Hope-delar runtom i Uppsalastugorna så jag tänkte prova här först. Söker två st endcaps för 20 mm-axel till mitt nya framhjul. Har ni några ligger så hojta till.
/Klas
Skral sa:Är det nån som varit ute på stigarna på sistone? Det borde väl börja bli torrt(ish) och fint(ish) snart...