s
Aktiv medlem
Torsdagscykling i Uppsala - del II
Oggler sa:Var ligger, eller låg, Fläktanstugan?
https://www.google.se/maps/place/Fl...f02e68fb9bfab19!8m2!3d59.7817461!4d17.7415671
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Oggler sa:Var ligger, eller låg, Fläktanstugan?
Conan arkivarien sa:Men vad i jävla helvete!!! Var ska jag bo nu????
WSB sa:Shrue, visst hade du grejer för att göra luftning på Reverb??
Shrue sa:WSB sa:Shrue, visst hade du grejer för att göra luftning på Reverb??
Det är korrekt. Kan lånas i utbyte mot öl ;)
WSB sa:Shrue sa:WSB sa:Shrue, visst hade du grejer för att göra luftning på Reverb??
Det är korrekt. Kan lånas i utbyte mot öl ;)
Vad gillar du?!
Loftberg sa:dnl, wtf. Inte bara arkeologi, vad är det för jävla minne? Har du satt ett larm eller?
Det jag läst är att den fr början var 200 kvm men att den sedan växt till 100x500m kl 20-21 nångång. Men kan ju hänt att de fått kontroll sedan senaste unt-uppdateringen (kl 21.30).s sa:Jobbigt läge där med branden.
Se de inte att det var 30x30 meter och att de hade den under kontroll i den förra SVT-rapporten?
Men vaf**, jag som kanske ska öla med en kollega imorgon. Jag vill ju också cykla med mannen som jag fortfarande inte vet om han ens faktiskt existerar :(s sa:Vilken tid är det som gäller imorgon Jojje?
Nope, han är ju alltid blixtsnabb med att tacka nej och bli upptagen, när han ser att jag ska ansluta.. :(Herrgård sa:Har du aldrig cyklat med jojje? Illa! :(
Loftberg sa:Men vaf**, jag som kanske ska öla med en kollega imorgon. Jag vill ju också cykla med mannen som jag fortfarande inte vet om han ens faktiskt existerar :(s sa:Vilken tid är det som gäller imorgon Jojje?
Jag vet inte om det är något särskilt som gäller, förutom det vanliga att man som allmänhet ska hålla sig borta från rök etc och inte störa arbetet. Misstänker att det gäller alla former av utövare. Men några restriktioner tror jag inte det finns. För ett par år sen fick jag faktiskt själv i form av cyklist, ringa in om en skogsbrand i just Lunsen, och visa brandkåren vägen. Då sades inget särskilt alls. Sen bör man väl för sin egen säkerhet och trevnad kanske undvika själva brandområdet även några dagar efteråt kan jag tänka mig. Jag tog en rejäl väg runt vad jag misstänkte var centrum för branden, och ändå var röken rejält tjock och frän. Så att cykla närmare vore nog direkt oklokt.Herrgård sa:Vad är det som gäller med cykling i skogsbrandsdrabbat naturreservat?
Verkligen, det var ett mysigt ställe. Hoppas kommunen fixar en ny, i samma stil.s sa:Fasen vad trist!
JojjeM sa:...
Tror även jag befäster min topp(botten?)position som den Uppsalacyklist som har mest happytrams per cyklad meter.
...
s sa:JojjeM sa:...
Tror även jag befäster min topp(botten?)position som den Uppsalacyklist som har mest happytrams per cyklad meter.
...
Jojje har 12170 tramsinlägg!!! Heeelt galet.
Jag har ju bara hunnit med 12098 tramsinlägg. Fan, jag ligger efter!
Nåja, här fick jag till ett till. Bara 72 kvar innan jag är ikapp...
s sa:Oh, tramsguden him self!
Alla dina trollkonton då? Hur många inlägg har du där?
Mårten sa:s sa:Oh, tramsguden him self!
Alla dina trollkonton då? Hur många inlägg har du där?
Det vetefan... minns inte ens alla nick...
dnleriksson sa:Mårten, du har varit på tapeten förr ;-)
https://happyride.se/forum/read.php/1/551823/1750651#msg-1750651
Mårten sa:Jag har två skärmar.
s sa:Mårten sa:Jag har två skärmar.
Stänkskärmar?