Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
JojjeM sa:För egen del satte jag plattisar på Inbreden idag. Den blev inte ett dugg roligare för det.
/Johan
SpriCo sa:Tänkte röra mig till Lunsen nästa vecka någon gång för första gången. Någon som har nåt super tips på vilken stig man borde testa först? Länka gärna till Strava om den rutten finns med där. Gillar Nåsten TT så lite den typen av stig vore kul. :)
WSB sa:Är också inne på HT, tänker mig en Orange Crush. De är bra pris på och de lär palla Shrue-to-flat också :) Eller heter det huck-to-flat?
Det är sjukt bra att köra HT för att träna upp förmågan att hitta grepp, framförallt uppför. Funderar på att köra flats på min också, också bra att träna på ibland!
Hetsjägar´n sa:Håller faktiskt som bäst på att piffa till min fs-Bird för Köp och sälj. Har tappat cykelpeppen och ska nöja mig med att motionera på ht:n ett tag. Tell ya friends!
WSB sa:Du fiskar alldeles för mycket. Släpp spöt och greppa styret!
s sa:Upplandsleden från Flottsund till Lunsentorpet är bland de roligaste och lätt att hitta. Sedan finns det massor av roliga småstigar i västra- nordvästra delen.
dnleriksson sa:Inte alls lika ny broder glider fram på ett ställe där jag länge önskat mig en stig och där det tydligen redan fanns en...
s sa:Åt ni ingen sand?
JojjeM sa:Snygg hjälm.
/Johan