dnleriksson
Aktiv medlem
Torsdagscykling i Uppsala - del II
Jag, Lasse och Johan körde en liten runda i dagsljus för en gångs skull och det var rätt skönt att slippa onsdagskvällens Nåsten-varg och vilsekörning…
Nåsten-vargens spår! Steglängd - ohygglig…
Nåstenmys :-)
Åter till dagens tur! Förväntningarna var skyhöga :-D
Ska peta i de två medföljande tok-grejerna (och försöka förstå inställningarna…) så blir det här grymt bra!
Johan, dina adaptrar verkar funka fint! Satte dit två o-ringar, men skulle valt tjockare insåg jag…
Det var ju så kul att cykla så jag hann inte fota något förutom Lasse när han gråtandes ramlat av en spång :-P Södra vändans spänger är f-n rent ut sagt helt löjligt hala.
Vi körde en liten extra tur mot Knivsta och det var ju riktigt fina stigar!
Mötte tre cyklister vid torpet också, varav en med feta hjul! Någon här som är skyldig :-)
Nåsten-vargens spår! Steglängd - ohygglig…
Nåstenmys :-)
Åter till dagens tur! Förväntningarna var skyhöga :-D
Ska peta i de två medföljande tok-grejerna (och försöka förstå inställningarna…) så blir det här grymt bra!
Johan, dina adaptrar verkar funka fint! Satte dit två o-ringar, men skulle valt tjockare insåg jag…
Det var ju så kul att cykla så jag hann inte fota något förutom Lasse när han gråtandes ramlat av en spång :-P Södra vändans spänger är f-n rent ut sagt helt löjligt hala.
Vi körde en liten extra tur mot Knivsta och det var ju riktigt fina stigar!
Mötte tre cyklister vid torpet också, varav en med feta hjul! Någon här som är skyldig :-)