Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Herrgård sa:Mycket fint i Lunsen!
Shrue sa:Ser bra ut! Skönt att det fortfarande dyker upp bilder på lutande cyklar i Lunsen :)
dnleriksson sa:Tänk den som kunde cykla på dagtid :-|
Herrgård sa:Najs! Hittade du felet på fälgen/däcket?
Shrue sa:Herrgård sa:Najs! Hittade du felet på fälgen/däcket?
För lite luft var nog det ursprungliga felet. Följdfelet är en lätt bucklad bakfälg. Sen kraschade jag lite olyckligt i tisdags, så nu vobblar mitt framhjul med. Det går att cykla på, men ska få det riktat hos Velotek nästa vecka. Alltid är det något.. :/
+1Herrgård sa:Shrue sa:Ser bra ut! Skönt att det fortfarande dyker upp bilder på lutande cyklar i Lunsen :)
Mm, nån måste ju styra nu när Loftberg är på semester.
dnleriksson sa:Shrue sa:Herrgård sa:Najs! Hittade du felet på fälgen/däcket?
För lite luft var nog det ursprungliga felet. Följdfelet är en lätt bucklad bakfälg. Sen kraschade jag lite olyckligt i tisdags, så nu vobblar mitt framhjul med. Det går att cykla på, men ska få det riktat hos Velotek nästa vecka. Alltid är det något.. :/
Hur cyklar du egentligen :-)
Shrue sa:dnleriksson sa:Hur cyklar du egentligen :-)
Uppenbarligen helt tokigt. Insåg också idag att jag höll på att tappa en hel del kantdobbar på mitt framdäck (Hans Dampf) som jag införskaffade i början av sommaren, så nu är jag tvingad att gå över till Maxxis. Lutar åt HR II i 3C, frågor på det? ;)
s sa:Shrue sa:dnleriksson sa:Hur cyklar du egentligen :-)
Uppenbarligen helt tokigt. Insåg också idag att jag höll på att tappa en hel del kantdobbar på mitt framdäck (Hans Dampf) som jag införskaffade i början av sommaren, så nu är jag tvingad att gå över till Maxxis. Lutar åt HR II i 3C, frågor på det? ;)
Jag har också ledsnat på Schwalbe p.g.a. dålig kvalitet. Maxxis är bra skit. Själv kör jag Minion DHF men har aldrig test HR så jag har tyvärr ingen ledtråd till vad som är bäst. Gillar greppet i Minons skarpt men rullet är ju inget vidare.
JojjeM sa:Kör på det dyraste så blir det bra!
/Johan
Conan arkivarien sa:Du kanske har något lagrat som du kan sälja svindyrt.
JojjeM sa:Kör på det dyraste så blir det bra!
/Johan
Herrgård sa:Jävlar, bra tur! Synd med brillorna bara :(
dnleriksson sa:Riktigt snygg runda! Självklart är alla kossor i det området utsända av mig för att hindra kända Stravahetsare :-)
Tror du står på rätt bergsknalle i Hammarskog... Vänd dig bakåt bara så finns det en rolig väg ner. Ingen stig dock... Jag får visa nästa gång istället! Imorgon kväll kanske?
Shrue sa:Imponerande att du fortsatte ut i spenaten efter premiumhällarna trots mörket, det är ju rätt så lurigt att hitta bland obefintliga småstigar i dagsljus :P
Shrue sa:Jag hade lovat Loftberg att rapportera om jag gjorde en "Loftberg-runda", nu blev det ingen äkta Loftbergare (körde under 100km) men väl ett gott försök.
...
63km lyckades jag skrapa ihop, nästan så jag skäms att kalla detta för en "Loftbergare"..