Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag är också på i kväll!JojjeM sa:Bra rapport. Tack RoggAj.
/Johan
dnleriksson sa:Jag får väl teamköra utan dubb :-) Hur jävligt är det i Nåsten tex?
Conan arkivarien sa:Har ni bestämt ngt nu då???
nu då?
nu då?
nu då?
nu då?
Shrue sa:Fina bilder dnl och Jojje! Var det anmälan till SBR som fick er att ta er ut eller var detta planerat länge ;)
mikipedia_ sa:Efter tips från en endurobroder :) söker jag här i hope/uppsala land efter 20mm pluppar till ett framnav. Allra bäst vore om jag kunde få låna/hyra å prova, funkar det så köper jag dom.
Så har nån några över?
JojjeM sa:mikipedia_ sa:Efter tips från en endurobroder :) söker jag här i hope/uppsala land efter 20mm pluppar till ett framnav. Allra bäst vore om jag kunde få låna/hyra å prova, funkar det så köper jag dom.
Så har nån några över?
Inte helt omöjligt att jag har ett par. Ska kolla.
/Johan
dnleriksson sa:Adaptermannen ;-)
mikipedia_ sa:JojjeM sa:mikipedia_ sa:Efter tips från en endurobroder :) söker jag här i hope/uppsala land efter 20mm pluppar till ett framnav. Allra bäst vore om jag kunde få låna/hyra å prova, funkar det så köper jag dom.
Så har nån några över?
Inte helt omöjligt att jag har ett par. Ska kolla.
/Johan
Supernajs, dra ett pm sen.
JojjeM sa:Ska det paniktränas nåt i helgen? Jag har gott om tid på söndag och kan tänka mig en rejäl tur eller nöta lite nånstans där det lutar.
/Johan
Kom å träna i örebro nästa helg hos Est & Carl pedal?JojjeM sa:Ska det paniktränas nåt i helgen? Jag har gott om tid på söndag och kan tänka mig en rejäl tur eller nöta lite nånstans där det lutar.
/Johan
JojjeM sa:10 Flottsund är taget.
Bring on the rallyhets!
/Johan
mikipedia_ sa:Kom å träna i örebro nästa helg hos Est & Carl pedal?
JojjeM sa:mikipedia_ sa:Kom å träna i örebro nästa helg hos Est & Carl pedal?
Det vore jättekul, men lördagar funkar sämre på grund av barnaktiviteter för min del. Får hoppas på en bra rapport :)
/Johan
JojjeM sa: