Torsdagscykling i Uppsala - del II

• Trådstartare Trådstartare s
  • Start datum Start datum
Kl 20.00 funkar fint! Var träffas vi? Vid den förmodade dödsisen vid högen eller? Rätt nära till mindre is därifrån iaf.
Jag laddar batterier för fullt iaf och med den där fina TT-bilden blir det den nyare cykeln utan dubb.

Go tur för nattgrabbarna i mörkret?

Jag lyckades klämma in en tur till denna vecka, men nu har jag celebert besök från Uppsala så blir paus i hojjandet.

Jag hann precis med dagsljuset idag iallafall. Träffade en annan hetsare också. Men vi möttes givetvis så fort att det ej blev någon bild.
IMG_20170201_150515-01.jpeg

IMG_20170201_162155-01.jpeg

// Erik

Efter tips från en endurobroder :) söker jag här i hope/uppsala land efter 20mm pluppar till ett framnav. Allra bäst vore om jag kunde få låna/hyra å prova, funkar det så köper jag dom.
Så har nån några över?

Finfina förhållanden i Nåsten sålänge man håller sig till roliga stigar och inte vägar för då är det isigt på riktigt!

Rödmossen, alla njuter!
IMG_20170201_221155_188.jpg

Rödmossedroppet, ingen var värst sugen idag?
20170201_203857.jpg

Skuggcyklist.
20170201_225020.jpg

Gillas skarpt, ser ju görmysigt ut! Saknar verkligen Uppsala-skogarna. Någon dag med bra (nej okej, *bättre*) väder så ska jag försöka mig på exkursion för att finna någon riktig urskog här nere. Mossa och granar vill jag ha!

mikipedia_ sa:
Efter tips från en endurobroder :) söker jag här i hope/uppsala land efter 20mm pluppar till ett framnav. Allra bäst vore om jag kunde få låna/hyra å prova, funkar det så köper jag dom.
Så har nån några över?

Inte helt omöjligt att jag har ett par. Ska kolla.

/Johan

mikipedia_ sa:
JojjeM sa:
mikipedia_ sa:
Så har nån några över?

Inte helt omöjligt att jag har ett par. Ska kolla.

/Johan

Supernajs, dra ett pm sen.

Updaterar lite. Jag behöver få mitt pro4 nav till 20*110 då funkar det i Fox36an gjord för 26" har du sån vore det superduper bra.

Har nästan 1cm tillgodo om jag fimpar skärmen:)

Bilagor

• IMG_20170202_170541.jpg
    IMG_20170202_170541.jpg
    212.3 KB · Besök: 32
Senast ändrad:
Ska det paniktränas nåt i helgen? Jag har gott om tid på söndag och kan tänka mig en rejäl tur eller nöta lite nånstans där det lutar.

/Johan

JojjeM sa:
Ska det paniktränas nåt i helgen? Jag har gott om tid på söndag och kan tänka mig en rejäl tur eller nöta lite nånstans där det lutar.

/Johan

Absolut! Tänkte mig också lite körning på söndag. Flottsundsparkeringen 10? Så kör vi lite diverse rallysträckor däromkring?

Det låter väldigt trevligt! Skönt bara att det kom lite regnblandat hagel och la sig som ett istäcke över hela världen :-(
Ska se vad det finns för möjligheter på söndag!

Hetsis, vad har du för före på stigarna? Hoppas det är dubbfritt som gäller! Och jag hoppas ännu mer på att jag känner mig friskare imorgon... Uppdaterar imorgon bitti.

Jag dyker upp imorgon kl 10 vid flottsundsparkeringen, förutsatt att ni berättar vilken parkering ni menar :P

Är inte helt återställd efter alla mina åkommor, men tänkte testa lite och se om kroppen funkar (aka. ingen hets).

Tillbaka
Topp