Torsdagscykling i Uppsala - del II
s sa:Det här var ju faktiskt skoj. Att jag inte provat på det tidigare!?
Hörrö du, nu tar du och lugnar ner dig lite.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
s sa:Det här var ju faktiskt skoj. Att jag inte provat på det tidigare!?
PogCollection sa:Hola. Har precis upptäckt detta med två hjul och trampor. Tidigare så har jag flugit runt i skogarna med en motor mellan benen.
Vilka tider kan man möta likasinnade ute i uppsala skogar? Fortfarande Torsdagar som gäller?
Har precis köpt en HT och har inte hunnit mer än att upptäcka stadsskogen med sina småstigar samt gula stigen tur och retur till skarholmen 2 gånger.
Åker dock gärna med några som kan förbarma sig över mig.
Mvh PogCollection =), Skicka PM!
JojjeM sa:F-n vad du cyklar :)
Fint lutat som vanligt.
/Johan
Mårten sa:Där åkte jag i lördags.
Värsta är att en del spänger har 2,3" mellan plankorna och jag hade 2,2" däck bak. Då får man bara åka på en planka. En extra dimension till det hela...
Förövrigt: fan vad du cyklar! Lugna ner dig. Osportsligt att trampa dagtid på vardagar...
Mårten sa:Han är osolidarisk och visar inte tillbörlig respekt för sporten.
Jag röstar för uteslutning.
Mårten sa:Mobbing har effekt!
Conan arkivarien sa:I morgon är det torsdag.
Shrue sa:Efter att enbart ha kört HT ett tag var det dags att försöka finna lite mod inför helgens SBR. Här kommer några godbitar från dagens tur
Johnne sa:Schysst film,
Vart är det du kör någonstans? Ser riktig bra ut,
Jag letar efter nya ställenatt köra i Uppsala.
Shrue sa:Fantastiskt fin tur med DÖDS-Daniel igår!
Loftberg sa:Så jag passade på att klämma in lite foto-mys-asfalt i värme och vind. Och ja jäklar i mig vad det blåste. Som att köra mot en vägg.
Nu åker jag norrut för att, precis som en del andra, spendera helgen i Södermanland. Det blir långt ifrån #döds för min del dock. Glass och labrador ser ut att ligga mer i linje med mina planer!