Torsdagscykling i Uppsala - del II
HiLo sa:Kul film! Var finns de där "trallhoppen"?
Dom finner du i mitten av detta segment https://www.strava.com/segments/11928929
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
HiLo sa:Kul film! Var finns de där "trallhoppen"?
JojjeM sa:Glass och labradorer FTW!
Tanken är att - utmanar jag mig själv på fel cykel för miljön och med bristande teknik, så blir jag i slutändan säkrare på min Stumpjumper :P Jag gör vad jag kan man materialet som finns tills hands mao haha. Även om det innebär att man får lite ont.Herrgård sa:Ajaj, ser lite stelt ut...
Japp, det är ditt fel, alltihop :(Shrue sa:Tråkigt med ben och cykel Loftberg. Känner mig nästan lite skyldig som lurade på dig de där asfaltsdäcken, du sa ju att du bara skulle rulla asfalt... :(
Jag kan tänka mig det. Jag stod som publik en stund längs SS2 under 2015's upplaga. Vill minnas att det var lite fuktigt då med. Det var ju ordentligt torrt nu, men stenkistan vågade jag mig ändå inte utför. Kan bara föreställa mig det i väta...WSB sa:SS2 var minst sagt spännande på ESS i år...
Fnurre sa:Är torsdagscyklingen öppen för alla, med båda bra och dåliga färdigheter?
Jag är en amatör som trampar runt Skandis Mtb på över 3 h och Vasan 4.20. Inget stjärnskott direkt som ni förstår, men det är ju förbannat bra och rolig motion med mtb
Mvh
wobblie sa:Inte graciöst, men idag satte jag laxtrappan uppströms efter alla uppmuntrande tillrop (nåja...) i tråden.
Shrue sa:wobblie sa:Inte graciöst, men idag satte jag laxtrappan uppströms efter alla uppmuntrande tillrop (nåja...) i tråden.
Grymt!
Espressionist sa:Jag blev omkörd med en väldig fart av en halvnaken snubbe på en hardtail och en på en time-trial-racer.
Shrue sa:Grymt! Nu är det alltså bara jag kvar som inte klarat den :/
JojjeM sa:Shrue sa:wobblie sa:Inte graciöst, men idag satte jag laxtrappan uppströms efter alla uppmuntrande tillrop (nåja...) i tråden.
Grymt!
+1