Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
JojjeM sa:Kul rapporter.
Jag fortsätter att tvångsmässigt köpa gammalt junk, trots att jag inte ens cyklar :)
Idag knåpade jag ihop en tramshardtail av hetsjägarns gamla Tzar och grejer som blev över när Banditbygget spårade ur:
/Johan
Shrue sa:ja, bilden var från innan vi plockade ur reboundskaftet. Trodde inte någon skulle plocka min lilla lögn där, men Mårten tog den direkt!.
Marcusmedc sa:Blev en liten vända idag i Stensture. Vi har dragit en ny liten enduroish slinga, numera med ett litet drop på slutet. Försökte göra ett strava segment av den men banan var för kort. Synd då det hade varit kul att hetsa lite i den.
Försökte ladda upp en film från idag utan lycka så jag lägger den på min instagram istället för den som vill se den nya slingan: marcusjanlindholm
Shrue sa:Länkar direkt till insta, så Conan och de äldre gardet lättare kan hitta till klippet ;)
Mårten sa:Edit: Jag fattar inte det här internettet.
s sa:Mårten sa:Edit: Jag fattar inte det här internettet.
Sopa!
Conan arkivarien sa:Stör inte!!!!! Jag tittar på 'Fråga doktorn'.
JojjeM sa:Nån som är sugen på att torsdagscykla med lampa? Funderar på att ta en sväng ikväll men kommer nog inte loss förrän framåt 19.30.
/Johan
s sa:JojjeM sa:Nån som är sugen på att torsdagscykla med lampa? Funderar på att ta en sväng ikväll men kommer nog inte loss förrän framåt 19.30.
/Johan
Ja och nej. Har ingen kräm i vare sig lampor eller ben, tyvärr.
JojjeM sa:s sa:JojjeM sa:Nån som är sugen på att torsdagscykla med lampa? Funderar på att ta en sväng ikväll men kommer nog inte loss förrän framåt 19.30.
/Johan
Ja och nej. Har ingen kräm i vare sig lampor eller ben, tyvärr.
Tur för mig. Då kanske jag slipper cykla i alla fall.
/Johan
s sa:Äsch, för sent.
Våren 2019 låter jävligt bra. Ungefär då jag kommer kunna cykla i Uppsala nästa gång. Det bokar vi in tycker jag!JojjeM sa:s sa:Äsch, för sent.
Synd. Det kanske blir en ny chans typ våren 2019 med min nuvarande cykelfrekvens.
Försökte stigleta lite och fick ihop en mix med bekanta och lite nya stigar i Nåsten.
/Johan
Loftberg sa:Våren 2019 låter jävligt bra. Ungefär då jag kommer kunna cykla i Uppsala nästa gång. Det bokar vi in tycker jag!
Provade mig på en jogg i centrala Stockholm idag medan vi låg till kaj. Betade av Skeppsholmen, Kastellholmen och G:a Stan. Intressant med ny jogging-mark!
dnleriksson sa:Japp! Eller whisky förvisso... Kommer inte ihåg vilken sort det var just där.
Edit: läste på lite mer och vi odlar runt 200 ha whisky-maltkorn vilket kan resultera i 400000-500000 liter whisky som borde täcka Happys behov iaf!