Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
s sa:På tisdag fyller Torsdagscykling i Uppsala tio år!!!
Wow liksom.
Det skall vi fira genom att inte cykla en endaste liten meter. Jag kommer sitta hemma och ensam sura över en lättöl och jag hoppas att även ni tar tillfället i akt och gör detsamma.
Conan arkivarien sa:Den som startade den här tråden måste ju vara typ flera hundra år gammal! Men han lever väl inte längre?
Jag måste nog seniorcykla på tisdag om det inte regnar.
Wow liksom.
Det skall vi fira genom att inte cykla en endaste liten meter. Jag kommer sitta hemma och ensam sura över en lättöl och jag hoppas att även ni tar tillfället i akt och gör detsamma.
s sa:Det där med att cykla var faktiskt inte så tokigt som jag mindes det. Det kanske blir en tur till i år.
Körde första delen på TT:n och vek av efter Lasses del 1. När nog isfritt i skogen men vägen ut var riktigt jävlig. Is och lera om vartannat.
s sa:Det där med att cykla var faktiskt inte så tokigt som jag mindes det. Det kanske blir en tur till i år.
Körde första delen på TT:n och vek av efter Lasses del 1. När nog isfritt i skogen men vägen ut var riktigt jävlig. Is och lera om vartannat.
Wow liksom.
Conan arkivarien sa:Idag blir det 10-årskalas vid Lunsentorpet typ 18.30.
Medtag egen snickers.
Grattis! Hoppas det var ett kul kalas, borde varit där , tror jag var med på den första Torsdagscyklingen. 10 år gick snabbt :-)
JojjeM sa:Crazy ide: cykla lite ikväll?
Typ en nåstenklassiker från högen 18.30-ish.
/Johan
s sa:... jag räknar med att det är ok till helgen.
Shrue sa:Kommer tillbringa helgen i Uppsala, så ska någon cykla får denne hojta till :)
JojjeM sa:s sa:... jag räknar med att det är ok till helgen.
Shrue sa:Kommer tillbringa helgen i Uppsala, så ska någon cykla får denne hojta till :)
Låter som att det vankas cykling. Några funderingar kring tid och plats?
/Johan
JojjeM sa:
JojjeM sa:s sa:... jag räknar med att det är ok till helgen.
Låter som att det vankas cykling. Några funderingar kring tid och plats?
/Johan
Kul, jag försöker gärna hänga på, begränsat med tid så gärna i närområdet.s sa:Söndag funkar.
Det trodde jag också i åtta år :-)s sa:Är inte det bara kladdlera?
JojjeM sa:Finns absolut en del fina avsnitt i svinskinnsskogen men Nåsten är kanske ett säkrare kort?
Högen 10?
/Johan