Torsdagscykling i Uppsala - del II

• Trådstartare Trådstartare s
  • Start datum Start datum
Jag var tvungen att zooma med mobilkameran för att jag inte ens vågade cykla så nära. Men landningen såg ut som jag tycker att det brukar se ut på såna där hopp. Dock verkar det inte färdigbyggt.

På tisdag fyller Torsdagscykling i Uppsala tio år!!!

Wow liksom.

Det skall vi fira genom att inte cykla en endaste liten meter. Jag kommer sitta hemma och ensam sura över en lättöl och jag hoppas att även ni tar tillfället i akt och gör detsamma.

Den som startade den här tråden måste ju vara typ flera hundra år gammal! Men han lever väl inte längre?

Jag måste nog seniorcykla på tisdag om det inte regnar.

s sa:

Wow liksom.

Det skall vi fira genom att inte cykla en endaste liten meter. Jag kommer sitta hemma och ensam sura över en lättöl och jag hoppas att även ni tar tillfället i akt och gör detsamma.

Självklart.

Conan arkivarien sa:
Den som startade den här tråden måste ju vara typ flera hundra år gammal! Men han lever väl inte längre?

Jag måste nog seniorcykla på tisdag om det inte regnar.

Seniorcykling, ja det vore ju något. Turligt nog är jag upptagen.

Tänker faktiskt ge mig ut på en liten runda idag men jag har inte cyklat sen i september så jag vill helst dö för mig själv i skogen. Man vill ju inte heller vara social i onödan så att säga.

s sa:

Wow liksom.

Wohoo. Tror minsann det blir en Snickers till bingon i dagrummet.

/Johan

Det där med att cykla var faktiskt inte så tokigt som jag mindes det. Det kanske blir en tur till i år.

IMG_1576.jpg

Körde första delen på TT:n och vek av efter Lasses del 1. När nog isfritt i skogen men vägen ut var riktigt jävlig. Is och lera om vartannat.

s sa:
Det där med att cykla var faktiskt inte så tokigt som jag mindes det. Det kanske blir en tur till i år.
Körde första delen på TT:n och vek av efter Lasses del 1. När nog isfritt i skogen men vägen ut var riktigt jävlig. Is och lera om vartannat.

Trevligt. Men akta dig för överträning.
Det är tydligen inte helt ovanligt om man kör hårt och ofta.

/Johan

s sa:

Wow liksom.

Grattis på tioårsdagen alla gamla torsdagscyklare. (några nya finns väl inte)

Ämnar snart inkomma med bortförklaring för att slippa följa med på tramsivariens jubileumsrunda.

Stapplar eventuellt ner i källaren och sparkar på nåt däck för att fira.

/Johan

Jag passade på att skada mig i söndags så jag slupper.
Ett litet köttsår på benet bara så jag räknar med att det är ok till helgen.

Det blev najs. Först lite solo och sen stötte jag ihop med Daniel & Lasse och sällskapscyklade tillbaka till högen. Blött i surhålen förstås men riktigt fint,

20180419_184110.jpg

20180419_190217.jpg

20180419_192441.jpg

/Johan

Tillbaka
Topp