WSB
Aktiv medlem
Torsdagscykling i Uppsala - del II
Eller så är det vinklat 270 grader åt vänster...
Bra nyhet hursom.
/Johan
Det beror på ens politiska läggning :)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Eller så är det vinklat 270 grader åt vänster...
Bra nyhet hursom.
/Johan
Gräsänkling så det blev en midsommartur i lunsen. Avslutades med en pytt och fulöl...
Man ska säga till när man ska cykla! Blev allena också, men byggde (monterade alltså, inte svetsade ram...) cykel istället för att cykla ?
Kan vara intresserad. Var är ställverket?
Slutet på Gläntvägen i Bergsbrunna.
Jag kommer förmodligen, men kommer gnälla hela tiden pga värmen.
Kan man parkera vettigt där? Eller var parkerar man?
Jag kommer förmodligen, men kommer gnälla hela tiden pga värmen.
Lite för lite gnäll idag. Annars en bra tur!
Bedrövligt. Mårten är med och det gnälls för lite. Conan kom tillbaks!!! De här är inte flygfärdiga ännu. Hjälp!
Det är du som är Jedi master S. Kom igen, du får hänga på och visa hur det ska gå till!
En annan sak jag har funderat över, det äts väldigt lite Snickers och gifflar i skogen numera. Vadan detta? Jag inser att jag själv är medskyldig till detta, men vad är det som har hänt?
Edit: Förresten, sist jag cyklade med Conan gnällde han typ inget alls.
Vilken fest!
Haft lite delar liggandes länge nog nu så beställde en On-One Big Dog-ram när det var rea, en kolfibergaffel, ett ss-kit och en dropper för ett tag sen och byggde ihop en ytterst neutral helstel ss för lek med dottern både hemma och på campingar och sånt man hänger på med en 6-åring! Ville ha en som inte stod ut så mycket så man vågar låsa den utanför husvagn och sånt. Praktiskt med nåt billigare än Stumpjumpern, men ändå roligt ??
Provkörde lite i Gozzis idag och de backarna, ss och mina ben är en rätt tuff kombo ?
Annars gick det ju rätt bra, men helstel är ju bra läskigt när det rullar på lite utför med några rötter och stenar. Enfingersgrepp på bromsen är ett måste om man ska lyckas hålla i sig!
Visa bilaga 429406
Om du orkar vänta till typ 15.30 så kan du se fram mot en grandios återförening.Det var så barnsligt roligt att cykla igår så jag planerar att stick ut på en tur även idag. Någon gång efter lunch tänkte jag. Plantskolan-torpet och södra vändan om jag orkar, typ.
Någon som är sugen på att hänga med?