Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kanske varumärkesskydda? Lite som Camelbak.Kan vi starta happybak.se?
Var det inte läskigt att cykla med andra?
Finns det bullar kvar?
Blir nog en tur i Lunsen idag med fokus på att cykla bredvid spänger och bredda stigar för att slippa dom jättejobbiga rötterna.
Jag hatar dessa rötter. Speciellt när jag cyklar.Just rötterna ovanpå spängerna är ju ett ständigt förtret.
Hej,
Jag ska cykla imorgon runt kl 13. Tänker utgå från Flogsta och rulla teknisk stig till fäbodarna, mtb banan i södra Gottsunda/Sunnersta, Ulleråkeråsen och hem. Cyklar alltid själv men kan tänka mig testa på sällskap.
/Helge
Fint kanelbak med Aribr idag!
Summa kardemumma: En bra bakdag med några brända bullar här och där, men det är tydligt att Freeridesverige lever!
Summa kardemumma: En bra bakdag med några brända bullar här och där, men det är tydligt att Freeridesverige lever!
Blir det någon bullfest idag?
Har gjort ett halvdant försök att komma upp men nej, det gick inget vidare.. nästa bullbak kanske jag provar igen då förväntningarna fortfarande finns!Fina bilder!! Där det droppas, brukar det vara så där mycket lösa stenar längst ner? Ser ju nästan flyttade ut? Har inget minne av att jag cyklat över dem nångång...
BTW, har du lyckats cykla upp där än Martin? Du pratade om det för flera år sedan vet jag ??
Testade cykelleden längs Gula stigen. Bitvis utmanande i det hala för mig men kul. Kommunen var i full gång och byggde några små broar. Kul att de satsar o bygger vidare.
Svängde förbi föräldrarna på vägen hem och åt en bulle också.
Broar? Vad kommer härnäst tro, linbana?
Dikena är ju bland det som är roligast =(
Däremot kan de gott ta bort alla decimeterlånga stubbar efter slyröjningen. De är farliga på riktigt.
Tjena
På väg till Jämtland för att mööörda stackars älgar så stannade jag verkligen inte till och cyklade i Lunsen. Träffade ett gäng från Uppsala Stigcyklister på parkeringen, de fick cykla själva, jag ville kunna åka vidare rätt snart.
En timmes njutning på vägen, superkul!
Körde förbi där nyss, typ en doserad träramp för att inte komma ut på gula i hög fart, snygg lösning , lite bikepark känsla :)gissar att de inte vill att blöta områden ska köras sönder. Håller med om stubbarna, får kanske ta en promenad med handsågen någon dag. Skulle även behöva schnitzlas på vissa ställen där de inte fått upp skyltar.