Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag provade det för typ två veckor sedan.. blev rätt besviken faktiskt, behövde inte ens ta ledigt från jobbet utan körde på hemma.Jag tänkte vad det verkar prova omicron, också bra mycket roligare.
Jag provade det för typ två veckor sedan.. blev rätt besviken faktiskt, behövde inte ens ta ledigt från jobbet utan körde på hemma.
Så var det även när jag hade originalet 2020. Inte ens en timme sjukfrånvaro. Nackdelen med att jobba hemma är att det är svårt att motivera att vara frånvarande… Är jag frisk nog att läsa Happy är jag antagligen frisk nog att jobba.Jag provade det för typ två veckor sedan.. blev rätt besviken faktiskt, behövde inte ens ta ledigt från jobbet utan körde på hemma.
Det är därför jag har minskat på cyklandet. Av hänsyn till statistiken. Vill ju inte ställa till det för de som jobbar med att sammanställa all covid-data.Det är det här jäkla cyklandet som håller dig i form, blir ingen IVA-vård för dig på det sättet.
Så var det även när jag hade originalet 2020. Inte ens en timme sjukfrånvaro. Nackdelen med att jobba hemma är att det är svårt att motivera att vara frånvarande… Är jag frisk nog att läsa Happy är jag antagligen frisk nog att jobba.
Antingen det eller doserna BioNTech :)Det är det här jäkla cyklandet som håller dig i form, blir ingen IVA-vård för dig på det sättet.
Usch, tur att du slapp cykla!Var ute i skogen till fots igår och tyckte mig förnimma en obekant känsla på de hårdfrusna stigarna. Kan det ha varit lite cykelsug?
Visa bilaga 536906
Problemet är att jag knappt kommer ihåg var jag har cykeln och ännu mindre vilket skick den är i. Misstänker att den skulle behöva en del meck för att funka ens hjälpligt. Tror visst att suget gick över.
Om man skulle baka nåt i helgen :)
/Johan
Var ute i skogen till fots igår och tyckte mig förnimma en obekant känsla på de hårdfrusna stigarna. Kan det ha varit lite cykelsug?
Visa bilaga 536906
Problemet är att jag knappt kommer ihåg var jag har cykeln och ännu mindre vilket skick den är i. Misstänker att den skulle behöva en del meck för att funka ens hjälpligt. Tror visst att suget gick över.
Om man skulle baka nåt i helgen :)
/Johan
Inte isgata längre? Är grymt sugen men orkar inte byta till dubb.Var ute i skogen till fots igår och tyckte mig förnimma en obekant känsla på de hårdfrusna stigarna. Kan det ha varit lite cykelsug?
Visa bilaga 537790
Testade också att luta cykel igår. Var intressant före med antingen blankis eller nytinade rötter.
Stannar inne idag..
Tinat några från frysen. Men ryktas ju om att det är semmeltider, får se om man kan få tag på några!Bakas det bullar?
Bra val. Jag försökte cykla stig...Visa bilaga 542731
Samma här. Försökte också grusvägen längs ån men den var också rätt isig.Jag med, gav upp direkt och höll mig på vägen.
Samma här. Försökte också grusvägen längs ån men den var också rätt isig.
Det är bedrövligt i skogen nu. Dubbvägrare som jag är..
Visa bilaga 543109
Det är en joggingsko seru välan?Gick det ens att cykla?
Det är en joggingsko seru välan?
Fläckvis finns det barkmark men merparten är kärnis eller grovkorning snö. Jag skulle då inte ge mig ut utan dubbar på däck eller skor.
Var ute i Lunsen i går, funkade helt ok , dubb fram o "ett ägg " på pedalen :-)Gick det ens att cykla?
Kul att lappen sitter kvar, klistrade dit den i våras.Kul med skylten folk:hälsa. Men svårt att cykla med en hand på styret.
Aldrig sett förr. Men det var ju en trevlig sajt https://folkhälsa.com
/J
Kul att lappen sitter kvar, klistrade dit den i våras.
Var ett bra initiativ/kampanj av Cykelfrämjandet.
Bra initiativ. Jag tror det absolut bästa sättet att få en bra relation med andra nyttjare av platser som Lunsen är att sakta ner och hälsa. Samt använda ringklocka. Ingen blir sur, de flesta blir tacksamma att man varnar att man kommer.
J
Ringklocka har inget i skogen att göra. I skogen säger man hej, fin hund, tack, osv.
Eller åker ni runt och tutar på folk lite sådär på känn för att vara trevliga när ni kör bil också?
Ringklocka på singel track, nej. Bred stig eller skogsväg med en skolklass som pratar högljutt och yrar runt, ja. Köra om andra som Strava-hettsar, definitivt.